Gäst Ubuntu Skrivet 2 November 2008 Rapport Skrivet 2 November 2008 (redigerat) Hej, nu ska xboxen ut :) Vet inte om den ska ligga i köp och sälj eller här, men jag lägger den här. Hur mycket pengar tror ni jag får för följande: 1 st Xbox 360 1 st HDD 1 st Headset 1 st handkontroll 2 månader xbox live gold (inte aktiverat så man kan aktivera det när man vill) Spel: Need For Speed: Most Wanted Grand Theft Auto IV Forza Motorsport 2 Viva Pinata Battlefield 2: Modern Combat Guitar Hero 2 (Utan gitarr då den är trasig) The Elder Scrolls IV: Oblivion Tack på förhand, /Ubuntu Redigerat 2 November 2008 av Ubuntu Citera
DiRtY Skrivet 2 November 2008 Rapport Skrivet 2 November 2008 Hej, nu ska xboxen ut :) Vet inte om den ska ligga i köp och sälj eller här, men jag lägger den här. Hur mycket pengar tror ni jag får för följande: 1 st Xbox 360 1 st HDD 1 st Headset 1 st handkontroll 2 månader xbox live gold (inte aktiverat så man kan aktivera det när man vill) Spel: Need For Speed: Most Wanted Grand Theft Auto IV Forza Motorsport 2 Viva Pinata Battlefield 2: Modern Combat Guitar Hero 2 (Utan gitarr då den är trasig) The Elder Scrolls IV: Oblivion Tack på förhand, /Ubuntu Lättare att ge ett mer exakt pris om du säger hur gammalt det är, hur mkt det är använt, hur stor hdd osv.kan tipa på runt 1500-2000 Citera
Gäst Ubuntu Skrivet 2 November 2008 Rapport Skrivet 2 November 2008 Hej, nu ska xboxen ut :) Vet inte om den ska ligga i köp och sälj eller här, men jag lägger den här. Hur mycket pengar tror ni jag får för följande: 1 st Xbox 360 1 st HDD 1 st Headset 1 st handkontroll 2 månader xbox live gold (inte aktiverat så man kan aktivera det när man vill) Spel: Need For Speed: Most Wanted Grand Theft Auto IV Forza Motorsport 2 Viva Pinata Battlefield 2: Modern Combat Guitar Hero 2 (Utan gitarr då den är trasig) The Elder Scrolls IV: Oblivion Tack på förhand, /Ubuntu Lättare att ge ett mer exakt pris om du säger hur gammalt det är, hur mkt det är använt, hur stor hdd osv.kan tipa på runt 1500-2000 Den är väl nåra år gammal, och den har använts några gånger, inte alltförofta och det är därför jag säljer den. Ja, hur stor är HDD:n till premium? 20GB? Citera
DiRtY Skrivet 2 November 2008 Rapport Skrivet 2 November 2008 Hej, nu ska xboxen ut :) Vet inte om den ska ligga i köp och sälj eller här, men jag lägger den här. Hur mycket pengar tror ni jag får för följande: 1 st Xbox 360 1 st HDD 1 st Headset 1 st handkontroll 2 månader xbox live gold (inte aktiverat så man kan aktivera det när man vill) Spel: Need For Speed: Most Wanted Grand Theft Auto IV Forza Motorsport 2 Viva Pinata Battlefield 2: Modern Combat Guitar Hero 2 (Utan gitarr då den är trasig) The Elder Scrolls IV: Oblivion Tack på förhand, /Ubuntu Lättare att ge ett mer exakt pris om du säger hur gammalt det är, hur mkt det är använt, hur stor hdd osv. kan tipa på runt 1500-2000 Den är väl nåra år gammal, och den har använts några gånger, inte alltförofta och det är därför jag säljer den. Ja, hur stor är HDD:n till premium? 20GB? har funnits med 60gb i ett par månader nu pffff. Citera
Gäst ihabba123 Skrivet 2 November 2008 Rapport Skrivet 2 November 2008 Det blir väll mycket eftersom du säljer gta iv också. Skulle gissa mellan 3300-3850kr. Älskar pengar B) Sorry glöm det jagskrev först. Det blir nog 2500-3000kr räkade fel först. Citera
shoobree Skrivet 2 November 2008 Rapport Skrivet 2 November 2008 har funnits med 60gb i ett par månader nu pffff. Par månader? Det har funnits nu i 1 månad med 60gb HDMI Citera
DiRtY Skrivet 2 November 2008 Rapport Skrivet 2 November 2008 Det blir väll mycket eftersom du säljer gta iv också. Skulle gissa mellan 3300-3850kr. Älskar pengar B) Sorry glöm det jagskrev först. Det blir nog 2500-3000kr räkade fel först. hahaha knappast, det kan man få allting nytt för, och då e det 60gb med hdmi. Citera
Husko Skrivet 2 November 2008 Rapport Skrivet 2 November 2008 KAN DU SÄLJA LITE SEPARAT GREJER TILL MIG? Citera
Apex Skrivet 2 November 2008 Rapport Skrivet 2 November 2008 För hela paketat skulle jag kunna tro att det hamnar mellan 2 och 4 tusen. Citera
DiRtY Skrivet 3 November 2008 Rapport Skrivet 3 November 2008 För hela paketat skulle jag kunna tro att det hamnar mellan 2 och 4 tusen.han får ALDRIG 4000 för det, då e det ju ffs billigare nytt. du får ca 1800-2000 inte över 2000! Citera
Gäst Megadeth Skrivet 3 November 2008 Rapport Skrivet 3 November 2008 Jag skulle säga 1700 :- Det är ett rimligt pris för en Xbox. Inte mer eller mindre. //Megadeth Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.