Gäst Mangekyoucake Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Detta är en s.k "Kändislek" som jag skapar, här ska man kommentera personen över sig, dess "kändisskal", vad den är känd för, och på en skala upp till tio hur mycket man känner igen personen, om man gör det, nämn kännetecknena. Det måste gå MINST 3 inlägg innan man får svara på nytt. Giltigt för Ubbe 1 Ubbe 2 Azita 3 Klopper 4 Ferriti 5 Ubbe Ogiltigt för Ubbe 1 Ubbe 2 KLaus 3 Marke 4 Ubbe Och detta skall följas, annars blir det för mycket spam. Kom också ihåg de reglerna som ställdes högst upp. Jag blir alltså först ut att bedömas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Så om jag har fattat rätt så ska jag kommentera dig och vad du är känd för, Well, allmänt schysst person, inte så jättekänd man såg dig mest förr i tiden. 6/10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Ubuntu har förstått, dettas är ett fillout inlägg, ska inte kommentera Ubuntu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 (redigerat) 10/10 Han som fick mig hit (: Ubuntu for modde! @Garone: :´´) Redigerat 2 November 2008 av RHCP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 10/10 Om man inte känner RHCP aka Jetmonkey så förtjänar man inte att hänga på Fuska.se. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Tjaa..Garone är rankad #6 men jag känner knappt igen honom.. D: 4/10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Du fick mig att kolla på naruto shippuuden <3 8/10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Känner inte som person. Men han brukar vara seriös i forumen och verkar vara en snäll typ. 5/10. //Megadeth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Megadeth. Känner inte honom till 100%, har haft några konversationer över msn. Han blev registrerad för ett par dagar sedan. Så det blir nog 3½/10. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 En av våra kära debattmoderatorer. 10/10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 10/10 Sen i somras har jag sett garone varenda dag(som jag har varit inloggad) tror jag. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 10/10 Dig känner man ju igen, såklart. :) Det känns som att du blivit mycket mer mogen sen du bytte namn, vill jag tillägga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg