Gäst Megadeth Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 10/10 Väldigt aktiv i forumen, är bra på avatarer, som jag har förstått det. ^^' //Megadeth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Megadeth 10/10 DU är en hemsk spammare, som ofta inte tillför något vettigt, gör onödiga trådar och inlägg typ hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 1/10 Tyvärr aldrig sett dig innan men jag gissar att du inte hänger så mycket i Xbox 360-delen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Sett dig nån gång 2/10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 (redigerat) 10/10 Väldigt aktiv i forumen, är bra på avatarer, som jag har förstått det. ^^' //Megadeth Min avatar är gjord av Apelsin. ( som nu är avstängd. ) @OnT: Registrerad två dar sen, aldrig sett utanför denna tråden. 0/10 Redigerat 8 November 2008 av Garone Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JingleHell Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 (redigerat) inte dig heller.. någon enstaka gång 2/10 men är du efterbliven? Du får ju inte posta så fort din pajas..det tog ett inlägg mellan ditt förra..seriöst, kan du inte förstå regler lr? Jag ser inte att det står någonstans? *Pajas* Redigerat 8 November 2008 av JingleHell Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 inte dig heller.. någon enstaka gång 2/10 men är du efterbliven? Du får ju inte posta så fort din pajas..det tog ett inlägg mellan ditt förra..seriöst, kan du inte förstå regler lr? Jag ser inte att det står någonstans? *Pajas* det står i första inlägget, fast det är väldigt slarvigt skrivet och på gränsen till omöjligt att fatta vad han menar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Detta är en s.k "Kändislek" som jag skapar, här ska man kommentera personen över sig, dess "kändisskal", vad den är känd för, och på en skala upp till tio hur mycket man känner igen personen, om man gör det, nämn kännetecknena. Det måste gå MINST 3 inlägg innan man får svara på nytt. Giltigt för Ubbe 1 Ubbe 2 Azita 3 Klopper 4 Ferriti 5 Ubbe Ogiltigt för Ubbe 1 Ubbe 2 KLaus 3 Marke 4 Ubbe Och detta skall följas, annars blir det för mycket spam. Kom också ihåg de reglerna som ställdes högst upp. Jag blir alltså först ut att bedömas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Ser väll dej då och då. 6/10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 1/10 aldrig sett dej =O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 6/10 Sett dig rätt så mycket. Men inte lika mycket nu på sistone. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 1/10 Har aldrig sett dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg