56253 Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Har efter än 82 timmars spelande, äntligen slgit Doom Dragon, Sentinel och Star Magican!!! Har försökt att döda dom ända sen jag visste att dom var där!!! Men så stod det nåt om att spara,:huh: och så gjorde dom att jag inte kan spela mer på det spelet jag har kommit längst på!!!:(:(:( Är det nån som vill ha några koder som gör att man börjar om från början, men man kan bl.a. ha alla djinn, så bra saker och vapen som helst o.s.v o.s.v.? Bara säg till så får ni det!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Hur hög level hade du när du klarade Doom dragon (det är väll doom där två personerna förvandlas till när man besegrar dom?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
56253 Skrivet 1 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Jag tror att.. minsta leveln var 45 och den som hade mest var Jenna med 51 och Felix med 50. Behövde bara återupplivade... 1-2 gånger. Behövde byta nån gubbe 1-4 gånger och behövde inte ens ta fram andra gänget!!! JAG ÄR GRYM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 hehe den e jue assvår jue!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
56253 Skrivet 1 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Inte som jag körde!!! Han körde Gruel Ruin typ... 4 gånger. Ingen av mina gubbar dog!!! dom hade typ 75 hp kvar efter attacken, men ingen dog i allafall!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 värsta lotto" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
56253 Skrivet 1 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 vad menar du med det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 DD, är asenkel... Man måste bara ha rätt taktik.. Desutom har du inte klarat spelet så länge du inte har dödat Duhallen.. Dessutom har du missat en till Summon som finns i Yampi desert.. Man måste möta en boss där som du inte har skrivit med.. Alltså har du inte varvat det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 hehe ELIT truks B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Tackar :)... nu har 56235 lite och göra.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg