BLITZFREEDOME Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 (redigerat) Jo, jag undrar bara om nån vet om det ska komma nåt nytt The Elder Scrolls... Börjar tröttna på Oblivion världen... Tacksam För Svar... Redigerat 2 November 2008 av BLITZFREEDOME Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Skicka iväg ett mail till Bethesda (stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Ja, TES: V kommer år 2013 eller något sånt. Prova på Fallout 3 vet jag. Samma tillverkare och i princip samma spelstil. ( Öppen värld full av sidoquester med en mainquest osv. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Ja, TES: V kommer år 2013 eller något sånt. Prova på Fallout 3 vet jag. Samma tillverkare och i princip samma spelstil. ( Öppen värld full av sidoquester med en mainquest osv. )2013?! OMG! kommer spelet vara lika buggat som oblivion? oblivion är saltad med buggar :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Det har ju varit snack om att det ska komma 2010. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 8 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Naeh, inte lika "fin" värld... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 Det är tur att Oblivion Construct Set finns så man kan ta bort alla buggar och göra mods. Om du tröttnar mycket på oblivion världen så finns det ju alltid en massa nya unika mods. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Inte till konsoll. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.