X_mister_X Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 vi har datorer på vår skola!vi får va inne varje rast!har nog ungefär 12st Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kekko Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 vi sk*t månaga runt 50st Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 våra datorer är xp tror jag! :blink: men jag hatar när alla bara glor på vilken hemsida man är inne på!så när jag är inne på fuska.se tror dem att jag fuskar hela tiden,så j***la störande!!!har ni varit med om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 vi har 4 datorer windows XP i klass-rummet. men i japan finns det data-sal med 26 datorer ps.jag överdriver inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 vi har 4 datorer windows XP i klass-rummet. men i japan finns det data-sal med 26 datorer ps.jag överdriver inte coolt! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 våra datorer är xp tror jag! :blink: men jag hatar när alla bara glor på vilken hemsida man är inne på!så när jag är inne på fuska.se tror dem att jag fuskar hela tiden,så j***la störande!!!har ni varit med om det? ja asså i denna sida fuskar man inte man hjälper ju o när det finns en forum om skola tror alla att jag fuskar på LÄXORNA jävligt störigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 Vi har ca 20 st i vår skola, alla utom 11 är till skolarberte för klass 1-6. Högstadiet sitter på dom andra 11 datorerna ibland och gör skolarbete, men dom flesta är inne på nöjes sidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.