mojje312 Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 hej jag undrar om detta Grafikkortet blir bra! allså att spela Warcraft 3 frozen throne på battlenet! och gör så datan blir snabb! vill veta det så fort som möjligt! vill veta också vilka länk man kan gå in och kolla på ett bra grafik kort med ett bra pris! om nu inte denna grafik kort passar till ;) Webhallen Grafikkort jag kanske har tänkt mig att köpa den :) :gitarr: :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Skulle tro att du kan spela WC3 med det eftersom WC3 är gammalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Lol suger till nya spel men t.ex cod4,bf2,wow funkar bra på med-hög installeringar. Har själv en special byggd geforce 8500. Som är 200mhz bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 5 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 jag har faktis tänkt mig warcraft 3 och det är populärt fortfarande! jag får nästan bara klag och inga tips! ge mig lite tips hur man får en grafik kort billigt och gratis!! tänk er för för det står faktis på! ärligt svar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Lol suger till nya spel men t.ex cod4,bf2,wow funkar bra på med-hög installeringar. Har själv en special byggd geforce 8500. Som är 200mhz bättre. går och ha medel med det grafik-kortet på bf2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Det kortet duger men det är dyrt om man gämnför med ett 1500kr kort, dom är mycket mycket bättre, så man förlorar lite på att köpa så billigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 5 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Tack för tipset! jag vill bara ha en bra grafik som gör så datan blir bra! ;) ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Tack för tipset! jag vill bara ha ett bra grafik kort som gör så datan blir bra! ;) ;)du behöver knappast ett bra grafik kort för att spela WC3.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Man kan spela WC3 på en sån här EeePC utan lag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Jag har en gammal data med ett geforce 4 kort, och det går utmärkt att spela Wc3 med den, så det där graffekortet räcker och blir över, men som WASD sa: Man förlorar liksom på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 6 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 såklart! men har ni nån tips på grafik kort som klarar av både wow och wc3 (typ som länk till en internet affär) nått ganska billigt och suveränt! så min data fungerar bra! för på min dator så laggar det as när jag spelar wc3 på online! så jag vill gärna veta ett bra grafik kort :student: :bah: ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Tro mig du kommer ångra dig. Ta den här. All tack går till Wacko http://www.datorbutiken.com/se/default.asp...ct=GIGPCXHD4650 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.