Prove Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 hur skriver jag i consolen så alla ser det mitt i skärmen? ganska jobbigt utan det :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 och du snackar om vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Huh? Vad är det alla ska se? Om du menar på cs så finns det inget du kan göra så att alla ser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Låter som om han snackar om Amxmodx till en hl1 server eller något. I alla fall om du har amxmodx så skriver du amx_csay white text eller amx_tsay white text, något utav dom är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Okej snackar han HL1? Hur vet du det? :S Finns consoler i många spel nu , lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Det har typ alltid funnits konsoll ju! Har du någon mod eller bara vanligt? Du kan skriva "say blablabla" till exempel, då kommer det att synas för alla. Sedan kan du oxå skriva bind j *"say blablabla"*, då kommer det stå blablabla på skärmen när du trycker på knappen J Sedan kan du byta ut knappen J mot en annan knapp och du kan oxå byta ut blablabla mot något lämpligare såklart :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Jag skulle inte förvåna mig att det är till counter-strike, men man vet ju aldrig. För folk är så smarta så man får gissa till sig saker och ting, nu för tiden. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gun_man Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Eller kan det vara kommandot i CMD? Isåfall kan du ju skriva: net send datornamn ''meddelande'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Eller kan det vara kommandot i CMD? Isåfall kan du ju skriva: net send datornamn ''meddelande'' Han har redan sagt att det är hl1 ju! Varför skriver du då detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gun_man Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Han har redan sagt att det är hl1 ju! Varför skriver du då detta?Ser inte att han har sagt det någonstans, kanske är blind eller något. Men jag ber om ursäkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Han har redan sagt att det är hl1 ju! Varför skriver du då detta?Ser inte att han har sagt det någonstans, kanske är blind eller något. Men jag ber om ursäkt. Det är lugnt, du behöver inte be om ursäkt. Han skrev det i inlägg nr 5: dragonaits Postat Igår, 22:33:21 Okej snackar han HL1? Hur vet du det? :S Finns consoler i många spel nu , lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gun_man Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Han har redan sagt att det är hl1 ju! Varför skriver du då detta? Ser inte att han har sagt det någonstans, kanske är blind eller något. Men jag ber om ursäkt. Det är lugnt, du behöver inte be om ursäkt. Han skrev det i inlägg nr 5: dragonaits Postat Igår, 22:33:21 Okej snackar han HL1? Hur vet du det? :S Finns consoler i många spel nu , lol Som jag ser det så frågade han om det är hl1, inte konstaterade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.