Sidney Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Hej! Har bara råd med ett av dessa spel innan jul, Pes09 eller Far Cry 2. Vilken tycker ni är bäst? Hållerlängst och liknande. Spelen jag har är Uncharted, MGS4 och R&C:ToD, så jag har mest actionspel och inget sportspel man kan köranästan hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Jag skulle utan tvekan välja Far Cry 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 5 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Hur långt tar det att klara Far Cry 2, med och utan sidouppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Ingen aning, själv har jag inte det. Men jag skulle ändå valt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Jo jag har det till datorn, och jag har väl spelat ca 30 procent av storyn utan att göra specielt många sido uppdrag, och jag tycker de är bra, lite GTA känsla fast i Afrika i spelet när man gör uppdragen. Du får också en map editor där du kan göra egna maps, och också så är multiplayer ganska skoj. Varför inte Fallout 3 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Har spenderat runt 30h+ med FC2 och har ännu bara klarat ut 21% ( har inte gjort speciellt många sidouppdrag. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Sådär runt 30h utan några sidouppdrag alls tar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 Har Far Cry2 hemma. Men har aldrig spelat PES 09, men ta Far Cry2 ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.