Kexx3 Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 Jag blev också lurad av Admin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 Ja det var ett bra skämt han hittade på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 japp,jag blev lurad av Admin cokså..det blev många.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 Dom som blev lurade av admin är totalblåsta.. ;P. Skämt åsido.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 men ajg var typ borta hela dan och tänkte inte på att det var 1 april..det var därför.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 Jag blev aldrig lurad :( inte av en enda. Va har jag missat något?! Vad gjorde Admin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 Han sa att alla skulle få en varning :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 nepp men har lurat många! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Jag gick på Admins skämt i början men sen när jag såg att det var första april så fattade jag att det var ett aprilskämt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 vi i vår klass vi ställde fram klockan en halv timme och läraren märkte inget så vi fick sluta tidigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 vi i vår klass vi ställde fram klockan en halv timme och läraren märkte inget så vi fick sluta tidigare :lol: HaHa! ;) smart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Uno Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 nja inte så mkt ja och jag fyller år i 1 april Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.