Hoppa till innehåll

Egen Mix Gjord I Windows Movie Maker!


DjLudde

Rösta!  

51 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Program har ändå ganska stor betydelse, wmm är ju väldigt bra att göra filmer i men kanske inte att göra låtar i... :o

Som jag har sagt flera gånger, låten och videon är ett skämt!

 

Btw: Den mona lisa in paint är visst fake, sök på youtube: "mona lisa in paint fake", se inte första filmen som kommer upp för där fattar man inget, men om du kollar på den andra som kommer upp kanske du fattar ;)

Det är bara spekulationer. När man kollar på den så är ju hastigheten höjd, men i själva verket så ritade han den runt 3 timmar totalt eller vad det var.

Och som Arako sa, han har antagligen en mall att gå efter.

En sak till, hur kan den vara fejk? Man ser när han ritar allt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Program har ändå ganska stor betydelse, wmm är ju väldigt bra att göra filmer i men kanske inte att göra låtar i... :o

Som jag har sagt flera gånger, låten och videon är ett skämt!

 

Btw: Den mona lisa in paint är visst fake, sök på youtube: "mona lisa in paint fake", se inte första filmen som kommer upp för där fattar man inget, men om du kollar på den andra som kommer upp kanske du fattar ;)

Du är dum på riktigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok! Alla värkar ha missuppfattat det hela... Min kompis (Eddezzz på youtube) gjorde en lite sämre mix så jag skulle visa att jag var ungefär lika bra på WMM...

Dessutom var jag hemma från skolan, var sjuk och hade astråkigt...

 

Krook:

VEM F*N ÄR ETT ÄCKEL??? DRA ÅT H*LVETE OM DU SKA DISSA MITT UTSEENDE!!!

f*n vad jag skrattade :D vad jag menar är att du ser ut som en idiot när du hoppar omkring. Jag vet inte ens hur du ser ut. bara att du har en huvtröja på dig
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...