Gäst Mîhker Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Skrivet 3 Januari 2009 Combat helikoptrar, när jag spelar med min brorsa (som sitter brevid mig på en annan dator). Jag styr och han skjuter radio styrda missilerna. Vi har så j*vla bra teamwork, jag vet alltid vartåt jag ska ha fören för att han ska träffa en tank/helikopter etc ^^ PS. Ska installera BF2 på min nya dator nu, har inte spelat på länge så grymt att lira tsm. Vad betyder 'tsm'? ^^
eeewwhh Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Skrivet 3 Januari 2009 Combat helikoptrar, när jag spelar med min brorsa (som sitter brevid mig på en annan dator). Jag styr och han skjuter radio styrda missilerna. Vi har så j*vla bra teamwork, jag vet alltid vartåt jag ska ha fören för att han ska träffa en tank/helikopter etc ^^ PS. Ska installera BF2 på min nya dator nu, har inte spelat på länge så grymt att lira tsm. Vad betyder 'tsm'? ^^ Tillsammans skulle jag tro.
Arako Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Skrivet 3 Januari 2009 är jag den enda som föredrar att spela infanterist?
D48 Skrivet 3 Januari 2009 Författare Rapport Skrivet 3 Januari 2009 är jag den enda som föredrar att spela infanterist?nej jag gillar inf också :> men har börjat köra mer air för skojs skull. men har för dålig pc så jag kör singleplayer då för det laggar då och då.
Darkdevil Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Skrivet 4 Januari 2009 Diggar att lira infanteri eller flyg när jag lanar med någon. det blir större känsla i det hela då.
D48 Skrivet 5 Januari 2009 Författare Rapport Skrivet 5 Januari 2009 woohoo =D idag va det lyckat! flög för första gången online på en wake server... gick bra som f*n.
D48 Skrivet 5 Januari 2009 Författare Rapport Skrivet 5 Januari 2009 Air På BFV F4 Phantom ftwooojjjja :D och A1 skyrider och mig 21 :] där är det bra saker.
Miyer Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Skrivet 6 Januari 2009 (redigerat) Combat helikoptrar, när jag spelar med min brorsa (som sitter brevid mig på en annan dator). Jag styr och han skjuter radio styrda missilerna. Vi har så j*vla bra teamwork, jag vet alltid vartåt jag ska ha fören för att han ska träffa en tank/helikopter etc ^^ PS. Ska installera BF2 på min nya dator nu, har inte spelat på länge så grymt att lira tsm. Ljug inte! Du styr inte alltid! Helikopter/flygplan , alla vanliga vapen är för svaga ... Redigerat 6 Januari 2009 av Miyer
D48 Skrivet 6 Januari 2009 Författare Rapport Skrivet 6 Januari 2009 Combat helikoptrar, när jag spelar med min brorsa (som sitter brevid mig på en annan dator). Jag styr och han skjuter radio styrda missilerna. Vi har så j*vla bra teamwork, jag vet alltid vartåt jag ska ha fören för att han ska träffa en tank/helikopter etc ^^ PS. Ska installera BF2 på min nya dator nu, har inte spelat på länge så grymt att lira tsm. Ljug inte! Du styr inte alltid! Helikopter/flygplan , alla vanliga vapen är för svaga ... va? fattar inget vad du menar.
Northwest Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Skrivet 9 Januari 2009 Air På BFV F4 Phantom ftwooojjjja :D och A1 skyrider och mig 21 :] där är det bra saker. mja A1 kanske gillar inte MIG så mkt,men heli är ganska kul på BFV inte lika svårt att flyg dom som på BF2.
Rekommendera inlägg