Hoppa till innehåll

Kille Med 36 Wow Accounts.


Nomatic
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Som han sa, det finns andra hobbyn som är dyrare ^^

Om han har pengar att göra det, varför inte?

Kan fortfarande inte tänka mig en hobby som kostar mer än 4k/månaden om man inte sysslar med någon slags rikemansskit.

 

"Varför inte?" Skulle hellre skänka alltihop till välgörenhet än att skaffa mig 36 accounts.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett daily quest ger cirka 11g gånger 25 dailies man kan göra gånger 36 chars gånger 7 dagar i veckan = 69300 Guld i veckan. Han blir rik på guld om man säger så fast inte på alla 36 samtidigt.

Vi snackar RL pengar här. :/ Gissar dock på att han kunde tjäna en slant på att sälja guldet men hur enkelt är det inte att bli tagen om man säljer som privatperson?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett daily quest ger cirka 11g gånger 25 dailies man kan göra gånger 36 chars gånger 7 dagar i veckan = 69300 Guld i veckan. Han blir rik på guld om man säger så fast inte på alla 36 samtidigt.

Vi snackar RL pengar här. :/ Gissar dock på att han kunde tjäna en slant på att sälja guldet men hur enkelt är det inte att bli tagen om man säljer som privatperson?

 

man säljer till www.mmofly.com dumbom!

 

1000 guld=10$ på mmofly=

700$ i veckan=5600 kronor

Redigerat av wAcko
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett daily quest ger cirka 11g gånger 25 dailies man kan göra gånger 36 chars gånger 7 dagar i veckan = 69300 Guld i veckan. Han blir rik på guld om man säger så fast inte på alla 36 samtidigt.

 

Vi snackar RL pengar här. :/ Gissar dock på att han kunde tjäna en slant på att sälja guldet men hur enkelt är det inte att bli tagen om man säljer som privatperson?

 

man säljer till www.mmofly.com dumbom!

 

1000 guld=10$ på mmofly=

700$ i veckan=5600 kronor

 

på så sätt förlorar han bara omkring 700 spänn i veckan ju =O
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett daily quest ger cirka 11g gånger 25 dailies man kan göra gånger 36 chars gånger 7 dagar i veckan = 69300 Guld i veckan. Han blir rik på guld om man säger så fast inte på alla 36 samtidigt.

 

Vi snackar RL pengar här. :/ Gissar dock på att han kunde tjäna en slant på att sälja guldet men hur enkelt är det inte att bli tagen om man säljer som privatperson?

man säljer till www.mmofly.com dumbom!

 

1000 guld=10$ på mmofly=

700$ i veckan=5600 kronor

 

på så sätt förlorar han bara omkring 700 spänn i veckan ju =O

 

Nej, han tjänar 15000 spänn i månaden.

36 accs med kreditkort = ca. 4k sek per månad

5600 i veckan = 22400 i månaden

 

Snacka om extraknäck

Redigerat av Hivee
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aja tänk bara hur mycket han tjänar på att sälja dom :D

Vi säger 1 char för 2500kr.

2500x36=75000kr.

 

Epic fail Garkan.

2500 x 36 = 90 000

 

Skrev 30 istället för 36, mitt fel.

 

Killen är helt klart galen, sedan kostar boxarna pengar också, det får vi inte glömma.

 

 

Den framtida Garkan :lol:

Jadu, jag tror inte äns wow finns då jag får äns råd med alla dom datorerna eller accounten.. så buhu. Redigerat av garkan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, jag vill inte sänka mig till din nivå.

 

Too late. Du har sjunkit ännu djupare.

 

@Den som sade att han inte hade ett liv.

 

Han är antagligen bara rik, man spelar ju på alla 36 karaktärer samtidigt när man multiboxar så tror inte att man har meindr liv än en vanlig WoW-spelare pga det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, jag vill inte sänka mig till din nivå.

@Den som sade att han inte hade ett liv.

 

Han är antagligen bara rik, man spelar ju på alla 36 karaktärer samtidigt när man multiboxar så tror inte att man har meindr liv än en vanlig WoW-spelare pga det.

 

Faktiskt sa du något där.

För att betala alla gubbarna så måste han ha mycket pengar, dvs att han är rik och har ett bra jobb.

Och jag tror inte han lirar 24/7 för då hade han varit 70 by now.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...