Hoppa till innehåll

En Dator?


D48

Rekommendera inlägg

vad tycker ni om denna?

 

>>Förslag

 

>Chassie Miditower 520W>

 

>Processor Intel E7300 Core2duo 2,66GHZ>

>4GB DDR2

 

>500GB 32MB Hårddisk

 

Nvidia 9600GT 512MB PCIe

 

DVD-RW Dual

 

 

Ljudkort + nätverkskort är inbyggt.

Dator 6500:

 

 

 

>>Windows Vista Premium 64 bitar 1300:-

Redigerat av D48
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns en flaskhals vid processorn, skaffa en med högre frekvens eller en med fyra kärnor.

 

Och du har heller inte skrivit vad du har för moderkort, vad har du för Front Side Buss hastighet?

aa ta AMDs phenom 4 kärning.

 

Och WacKo, vad gillar du inte, jag vet att den inta har ATI, men det är en dator som en kille ska sätta ihop till mig. säg vad du tycker man ska byta ut till ett ungerfär samma pris?

Redigerat av D48
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns en flaskhals vid processorn, skaffa en med högre frekvens eller en med fyra kärnor.

 

Och du har heller inte skrivit vad du har för moderkort, vad har du för Front Side Buss hastighet?

aa ta AMDs phenom 4 kärning.

 

Och WacKo, vad gillar du inte, jag vet att den inta har ATI, men det är en dator som en kille ska sätta ihop till mig. säg vad du tycker man ska byta ut till ett ungerfär samma pris?

 

Jag skulle kunna sätta ihop en. Ska det va ett snyggt chassi eller billigast möjligt?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

chassi behöver inte vara ngt speciellt, bara inget gammalt som en Windows 95. vill ha grafik-kort som är Nivida Geforce 9800GT pris, går bra med bättre än de fast till samma pris. skulle villja ha AMDs phenom 4 kärning. och gärna 2Gig. sen vet jag inte mer dirket, men jag vill kunna spela BF2 på högsta över 50 FPS.

Redigerat av D48
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Voila! http://www.datorbutiken.com/se/default.aspx?Cart=958-55989

 

Den har fult chassi, men bra inuti! Det är insidan som räknas vettu!

 

Edit: Det är iofs inget operativ med denn, vill du ha operativ med blir det såklart dyrare, men om jag vore du skulle jag tanka en pirat version av vista. Det är gratis! :) Men inte lagligt

Redigerat av AlleTheMaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

chassi behöver inte vara ngt speciellt, bara inget gammalt som en Windows 95.

 

Okej, WTF betyder det?

 

https://www.datorbutiken.com/se/default.aspx?Cart=405-55994

 

Fattar du inte att han inte vill ha något speciellt chassi? Och dessutom fel hårddisk antar jag, bara en 250 giggare

 

tycker inte att chassit är fult :(
Ser lite dumt ut med en ledsen smiley tycker jag... du gillade det ju!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...