D48 Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 (redigerat) vad tycker ni om denna? >>Förslag >Chassie Miditower 520W> >Processor Intel E7300 Core2duo 2,66GHZ> >4GB DDR2 >500GB 32MB Hårddisk Nvidia 9600GT 512MB PCIe DVD-RW Dual Ljudkort + nätverkskort är inbyggt. Dator 6500: >>Windows Vista Premium 64 bitar 1300:- Redigerat 7 November 2008 av D48 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Låter alldeles utmärkt. Fast det beror ju på vad du ska ha den till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Det finns en flaskhals vid processorn, skaffa en med högre frekvens eller en med fyra kärnor. Och du har heller inte skrivit vad du har för moderkort, vad har du för Front Side Buss hastighet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Skräp, sorry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 7 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 (redigerat) Det finns en flaskhals vid processorn, skaffa en med högre frekvens eller en med fyra kärnor. Och du har heller inte skrivit vad du har för moderkort, vad har du för Front Side Buss hastighet? aa ta AMDs phenom 4 kärning. Och WacKo, vad gillar du inte, jag vet att den inta har ATI, men det är en dator som en kille ska sätta ihop till mig. säg vad du tycker man ska byta ut till ett ungerfär samma pris? Redigerat 7 November 2008 av D48 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Det finns en flaskhals vid processorn, skaffa en med högre frekvens eller en med fyra kärnor. Och du har heller inte skrivit vad du har för moderkort, vad har du för Front Side Buss hastighet? aa ta AMDs phenom 4 kärning. Och WacKo, vad gillar du inte, jag vet att den inta har ATI, men det är en dator som en kille ska sätta ihop till mig. säg vad du tycker man ska byta ut till ett ungerfär samma pris? Jag skulle kunna sätta ihop en. Ska det va ett snyggt chassi eller billigast möjligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 7 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 (redigerat) chassi behöver inte vara ngt speciellt, bara inget gammalt som en Windows 95. vill ha grafik-kort som är Nivida Geforce 9800GT pris, går bra med bättre än de fast till samma pris. skulle villja ha AMDs phenom 4 kärning. och gärna 2Gig. sen vet jag inte mer dirket, men jag vill kunna spela BF2 på högsta över 50 FPS. Redigerat 7 November 2008 av D48 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 (redigerat) Voila! http://www.datorbutiken.com/se/default.aspx?Cart=958-55989 Den har fult chassi, men bra inuti! Det är insidan som räknas vettu! Edit: Det är iofs inget operativ med denn, vill du ha operativ med blir det såklart dyrare, men om jag vore du skulle jag tanka en pirat version av vista. Det är gratis! :) Men inte lagligt Redigerat 7 November 2008 av AlleTheMaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 7 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 (redigerat) får säga att den ser ju 5ggr bättre ut där än den snubben skicka mig, ska fråga vad han ger för dom sakerna :)! tycker inte att chassit är fult :( Redigerat 7 November 2008 av D48 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 (redigerat) chassi behöver inte vara ngt speciellt, bara inget gammalt som en Windows 95. Okej, WTF betyder det? https://www.datorbutiken.com/se/default.aspx?Cart=405-55994 Redigerat 7 November 2008 av wAcko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 chassi behöver inte vara ngt speciellt, bara inget gammalt som en Windows 95. Okej, WTF betyder det? https://www.datorbutiken.com/se/default.aspx?Cart=405-55994 Fattar du inte att han inte vill ha något speciellt chassi? Och dessutom fel hårddisk antar jag, bara en 250 giggare tycker inte att chassit är fult :(Ser lite dumt ut med en ledsen smiley tycker jag... du gillade det ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 vadå inget gammalt som en windows 95? förstår inte det. 250gig för att det är ett lågt pris. chassi+nätagg inbyggt för lågt pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.