ThaNooB Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Idag när jag skulle spela CZ mot botar. Så blev jag lite sugen på de_stadium. Jag tryckte New Multiplayer Game och sedan letade jag efter de_stadium, men jag hittade den inte. Sen tänkte jag, ifall jag spelar den på en server med spelare så kanske den kommer dit sen. Men när jag försökte joina en server med den mapen igång så stod det STEAM validation rejected. 1. Vad betyder det? 2. Vad kan jag göra för att fixa det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...p;#entry1430254 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 8 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Jag fattade inte riktigt den? Jag vet inte var min Dedicated mapp är tex och jag fattade inte det med Skriver 10 osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 C:/Program/Valve/Steam/Steamapps/DittAccountnamn/Dedicated mapp/cstrike Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 8 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Då vet jag vad problemet är... Det finns ingen mapp som heter Dedicated efter mitt namn... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iBye Skrivet 12 November 2008 Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 http://guider.serverhjalpen.info/visit_link.php?id=35 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imagine Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Kanske lite sent ute, men har du fixat det? Annars vet jag hur. Ge mig inte en tillsägelse för bumpning nu, lite nyfiken bara :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robsh Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Kanske lite sent ute, men har du fixat det? Annars vet jag hur. Ge mig inte en tillsägelse för bumpning nu, lite nyfiken bara :Psamma här det står hela tiden: STEAM validation rejected. Du sa att du visste hur. berätta pls? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imagine Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 Kanske lite sent ute, men har du fixat det? Annars vet jag hur. Ge mig inte en tillsägelse för bumpning nu, lite nyfiken bara :Psamma här det står hela tiden: STEAM validation rejected. Du sa att du visste hur. berätta pls? :D Gå till C:\Program\Steam\steamapps\username\Leta reda på ClientRigistery.blob eller något linkande. Radera. Borde funka nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Min guide är för dedicated servers. Gör så här : Gå till C:\Program\Steam\Steamapps\account\counter-strike\cstrike gör ett nytt text dokument döp den till steam_appid, skriv 10 i filen och spara den. Nu ska det fungera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg