Gäst ihabba123 Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 I elgiganten kostar det 399kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xnx Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 hejsvejs på er....är super sugen på gow 2 och har 400 spänn just nu. Stack till elgiganten med polarna igår och tog varsinn gow 2, när vi gick till kassan var det en kärring som sa HÖRRU DU LILLE POJK, DET STÅR 18+ på den, å så kommer vakterna och kastar ut oss -.- och stack hem med bussen. Min fråga är: Hur mycket kostar gow 2 i mediamarkt?...deras sida är ju helt cp man kan inte se priser. Det kostar under 400:-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 10 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 Mediamarkt FTW! Spelet kostar där 379 och tog såklart spelet till kassan...Ser en svensk ung kille som var så j*vla schyst att han lät mig köpa spelet :D aja nu har man spelet :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 games i nordstan visst det e säkert dyrare än alla "icke spelbutiker" men det e säkrare garanti och säkrare med öppetköp och allt sånt. sen tillåter dem en under 18år attt köpa 18 års spel också. en liten skitunge jag känner är 13 år och när han köpte så sa dem typ bara: a och du får köpa 18 års spel?? medans dem paka ner spelen i påsen typ asso inte helt seriösa när dem frågar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 11 November 2008 Rapport Dela Skrivet 11 November 2008 Skicka ett mail till MediaMarkt och fråga om priset. Gjorde det igår kväll och frågade vad Pes09 och Far Cry 2 kostar till Ps3 och fick svar idag på förmiddagen. Rätt snabb service. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 11 November 2008 Rapport Dela Skrivet 11 November 2008 Skicka ett mail till MediaMarkt och fråga om priset. Gjorde det igår kväll och frågade vad Pes09 och Far Cry 2 kostar till Ps3 och fick svar idag på förmiddagen. Rätt snabb service.Han har ju redan köpt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 Jag vet hur det känns! Jag var på media markt i jönköping och skulle inhandla ninja gaiden 2 för ett par veckor sedan. Jag blev nekad att köpa det pga 18+ åldersgräns! sjukt fjantigt med tanke på att jag fyller 18 om bara 2 månader med lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 På PC City och Elgiganten kostar spelet 399kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 Folk är så j*vla oupplysta. Självklart får folk under den angivna åldersgränsen köpa spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CriPPi90 Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Median e bäst :) en ung kille i kassan :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 16 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Median e bäst :) en ung kille i kassan :) Japp! Tur att det var en ung kille där å ingen gammal kärring..klarade ut nyss spelet :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.