addeB Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 jag tror inte att det är olagligt efter som jag frågade en gamemaster om man fick använda den och han sa JA! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 jag tror inte att det är olagligt efter som jag frågade en gamemaster om man fick använda den och han sa JA! :angry:VA f*n KLAGAR DU OM DÅ?!?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krook Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 håll käften, det var inte han som trodde den var olaglig, och addeB han var sarkastisk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 jag tror inte att det är olagligt efter som jag frågade en gamemaster om man fick använda den och han sa JA! :angry:/d'oh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 håll käften, det var inte han som trodde den var olaglig, och addeB han var sarkastiskja, jag fattade att han var sarkastisk nu... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Asså questhelper är lagligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Asså questhelper är lagligt!Man aaaah! Jag vill mörda dig! Och om det är emot wow, det är fortfarande inte olagligt! Finns ingen lag i sverige som lyder "du får icke ha questhelper i wow".. Om det är emot spelet så är det emot reglerna och inte lagen.. Och nej, det är inte det.. jag tror inte curse vill ha olagliga addons.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 Japp, SÄPO slog nyligen till mot en liga som sades bruka QuestHelper till deras WoW-karaktärer.LOL, EPIC WIN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 12 November 2008 Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 Låser för att förhindra mer spam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg