Megaman67 Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 (redigerat) Hej, vad tycker ni är bäst, Super Nintendo eller Mega Drive? Själv gillar jag både och. :D Redigerat 9 November 2008 av Pikachu456 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 11 November 2008 Rapport Dela Skrivet 11 November 2008 Mega drive såklart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Mega drive easy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 Super Nintendo! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Super nintendo (: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 29 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 Super Nintendo lätt! a link to the past FTW! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 Mega Drive alla dagar. Något sämre grafik (om man bortser från upplösning), men annars är den bättre i alla delar. Bättre ljud, snabbare processor, bättre kontroller, och framför allt bättre exlusiva spel. Snes är bland de sämre konsolerna jag spelat på. Osköna handkontroller, överskattade spel och dåligt ljud. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 Har tyvärr aldrig spelat något av de, men SNES får min röst p.g.a. att jag gillar Nintendo mer än Sega. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 Har tyvärr aldrig spelat något av de, men SNES får min röst p.g.a. att jag gillar Nintendo mer än Sega.Ifall du aldrig spelat på någon av de så kan du ju inte rösta på någon av de. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu97 Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 Super Nintendo I Like Nintendo Is Best :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg