Gäst Member Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 (redigerat) Hej, har någon detta spel? Det är ett snowboardspel, där man kan göra tricks och få stats som gör din karaktär mycket bättre, när han åker på snön. =) Tycker själv detta spel är väldigt kul, har spelat det i sju år nu, och inte tröttnat. Spelar det dock så klart mindre än förut, fast alltid spela detta spel när man har tråkigt. ^^ Har någon detta spel? Och vad tycker ni om det? By the way, är min favoritkaraktär, Marty. =) //Member Redigerat 9 November 2008 av Member Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Marty är bäst imo, det fungerar som tidsfördriv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Marty är bäst imo, det fungerar som tidsfördriv. Yes, man fördriver tiden med det spelet. Det är kul, och då går tiden snabbare. ^^' Marty är skön, ja. ;D //Member Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Jag har det! Jag tycker det är kul! Mitt rekord är 2 miljoner! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Har de till gamecube... Det är jäkla kul :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Nä orka Tricky kör mest OnTour istället... och ibland trean Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Det är rätt kul men det va ett tag sen jag spelade det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cake Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Skitkul, länge sen jag spelade det. >___> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 Jag tycker det är tråkigt, SSX 3 är bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
changingacoun Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 jag har SSX 3 det är svin kul. funderar på att köpa SSX Blour till mitt wii snart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 17 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 Japp det har jag. Men jag köpte det begagnat, killen som hade det före mig skickade in det spelet med fel fodral så jag fick ssx - tricky med fodralet ssx 3 xD :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 19 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2009 Blev sugen på att lira nu! Det är askul =3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg