Sidney Skrivet 11 November 2008 Rapport Dela Skrivet 11 November 2008 Hej! Eftersom det redan finns en tråd om arenalag så tyckte jag att det var onödigt att skapa en ny, så jag skriver min fråga här. Jag (priest, shadow för tillfället) och en mage tänkte börja köra arena, möjligen att vi bjuder in en shaman också, på level 60 (jag ahr inte TBC och har inga planer på att skaffa det och magen har redan några level 70s och ville småtwinkalitepå level 60). Tänkte fråga vad vi ska specca för: Arena 2vs2: Priest Mage Arena 3vs3: Priest Mage Shaman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 11 November 2008 Rapport Dela Skrivet 11 November 2008 Det kommer kvitta, arena tas inte seriöst på 60 och ni kommer inte få så mycket motstånd, dock ta bort allt skit som ger typ reduced threat eller nåt sånt i shadow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 11 November 2008 Rapport Dela Skrivet 11 November 2008 Okej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg