unreal Skrivet 4 April 2004 Rapport Skrivet 4 April 2004 nu ska jag säga datorernas namn är helt enkelt dator så svårt var det slut pratat :D Citera
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 4 April 2004 Rapport Skrivet 4 April 2004 Dator är ju inte coolt namn egentligen jag tycker isåfall att det borde döpas om till Drakof! Citera
Gäst Soffan Skrivet 4 April 2004 Rapport Skrivet 4 April 2004 Dator är ju inte coolt namn egentligen jag tycker isåfall att det borde döpas om till Drakof! Eehh nej jag tror dator passar bättre än Drakof! Citera
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 4 April 2004 Rapport Skrivet 4 April 2004 Men...vad tycker du att den ska heta...jag har kanske ett nytt förslag...FP som betyder Fool Computer... :D ^_^ Citera
Affe Skrivet 4 April 2004 Rapport Skrivet 4 April 2004 Alla normala personer kallar sin pc för en Dator, punkt slut! Citera
Skywalker Skrivet 4 April 2004 Författare Rapport Skrivet 4 April 2004 men egntligen finns det många grejer som är datorer, mac t.e.x. eller alla andra tänkande elektroniska grejer. det gäller bara att tänka vad kan datorn heta som är relaterat till namnet windows..... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.