Rammus Skrivet 14 November 2008 Rapport Skrivet 14 November 2008 Det går för alla. Bara visa som inte scrollen funkar för och visa använder inte den ens. Sen behöver du inte vara så dum mot alla? Du vill ha hjälp, du får knappast hjälp om du ska vara dum mot dom flesta. Men men det funkar.
fag Skrivet 14 November 2008 Rapport Skrivet 14 November 2008 Det går för alla. Bara visa som inte scrollen funkar för och visa använder inte den ens. Sen behöver du inte vara så dum mot alla? Du vill ha hjälp, du får knappast hjälp om du ska vara dum mot dom flesta. Men men det funkar.han var inte dum lol?de var dom andra som var DUMMA I HUVUDET.
Windnoob Skrivet 15 November 2008 Författare Rapport Skrivet 15 November 2008 OMG jag får bara dummare människor till tråden :S kolla bara på dragonaits... dreamon är den perfekta killen här ju..
fag Skrivet 17 November 2008 Rapport Skrivet 17 November 2008 de vet alla,men,funkar det inte ännu?o jaa just de,funkar scrollen annars då?
Windnoob Skrivet 17 November 2008 Författare Rapport Skrivet 17 November 2008 det fungerar HELA TIDEN, bara inte vid RUNESCAPE SPELET MMORPG JAGEX CREATED ® geez.
ThinkAboutIt Skrivet 17 November 2008 Rapport Skrivet 17 November 2008 det fungerar HELA TIDEN, bara inte vid RUNESCAPE SPELET MMORPG JAGEX CREATED ® geez. Det kan bero på att du måste klicka på någonting med musen på rs, sen brukar det funka för mig iaf.
Windnoob Skrivet 17 November 2008 Författare Rapport Skrivet 17 November 2008 OMFG??? jag e inte så fking dum för ........................Asså... det här går mig på nerverna, -.-
Gäst ihabba123 Skrivet 19 November 2008 Rapport Skrivet 19 November 2008 Finns nog en lösning till det här. Om du har internet explorer ska du flytta musen till play now i hemsidan sen java options sen välj Force sun java. Bli inte arg om det inte funkar. :P
Windnoob Skrivet 19 November 2008 Författare Rapport Skrivet 19 November 2008 Tyvärr har testat de.. :/ jag vet lösningen... (hållde på skriva utlösningen lol) man ska nog installera ny java, men jag har inte koden till admin, min bror och pappa tycker jag laddar ner för mkt skit i datorn o.o
Rekommendera inlägg