Toelpen Skrivet 12 November 2008 Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 Köper wow account eller byter mot skateboard! du kan få 2st riktigt bra skateboard + truckar och allt.! ^^ mot ett dåligt accont med tid typ. pma mig eller skriv här hälst lägg till mej på msn impe@live.se pga att tråden kommer låsas^^. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 12 November 2008 Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 Köper wow account eller byter mot skateboard! du kan få 2st riktigt bra skateboard + truckar och allt.! ^^ mot ett dåligt accont med tid typ. pma mig eller skriv här hälst lägg till mej på msn impe@live.se pga att tråden kommer låsas^^. Onödigt äns att göra denna tråden. Btw, så hur f*n kan man byta en skateboard mot ett spel? -.-' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 12 November 2008 Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 Är inte försäljning av WoW-account förbjudet både här på fuska och av Activision-Blizzard? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 12 November 2008 Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 Jo, det är förbjudet det är därför man ska läsa reglerna och viktiga forums trådar:) //Moonlamp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 12 November 2008 Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 Olagligt att sälja WoW account enligt Blizzards ToS men vem bryr sig om dem?? Sälj den på blocket då du inte får sälja den här. Eller om du skulle köpa, förstod inte riktigt, med byta skatebord och allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 12 November 2008 Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 Olagligt att sälja WoW account enligt Blizzards ToS men vem bryr sig om dem?? Sälj den på blocket då du inte får sälja den här. Eller om du skulle köpa, förstod inte riktigt, med byta skatebord och allt. Jo, jag menar det . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 12 November 2008 Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 Inte tillåtet att sälja, låser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg