DiRtY Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 tja, undrar om nån vet var man kan köpa spel till det gamla xbox:t, asså nya inte begagnade för det vet jag vart:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 Det kan nog vara lite svårt att hitta nya spel till XBOX då XBOX 360 finns. Men som sagt. Jag finns alltid :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 13 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 Det kan nog vara lite svårt att hitta nya spel till XBOX då XBOX 360 finns. Men som sagt. Jag finns alltid :D ok, vilka nya spel har du da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 (redigerat) Kolla på Live Store(eller vad det heter) på din xbox så finns det typ xbox classics (eller vad det nu heter >_> ) Eftersom det här är i xbox 360 forumet antar jag att du vill ha det till 360. Redigerat 13 November 2008 av Payback Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville525 Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 tja, undrar om nån vet var man kan köpa spel till det gamla xbox:t, asså nya inte begagnade för det vet jag vart:Dtesta med cdon.com eller ginza.se , vet inte om de säljer nya eller begagnade.(tror det e nya) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 Det kan nog vara lite svårt att hitta nya spel till XBOX då XBOX 360 finns. Men som sagt. Jag finns alltid :D ok, vilka nya spel har du da? gammla... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 14 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 Det kan nog vara lite svårt att hitta nya spel till XBOX då XBOX 360 finns. Men som sagt. Jag finns alltid :D ok, vilka nya spel har du da? gammla... :) jo fattar att de är gamla:D men asså att de är nya och inte beg. m:a mig en lista eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 Du menar oavända eller vadå? Det lär du i så fall inte hitta. Inte hos någon person iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 15 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 har redan hittat några intresanta inplastade xbox spel. titlar näms dock inte, för vill inte ha massa Pm med bud på sakerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CriPPi90 Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Elgiganten inne i affären ska det la finnas spel och vanliga affärer som säljer konsoler spel Filmer dom ska ha de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Tror Rusta har Xbox spel, nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Såg Xbox 1 spel i Elgiganten här om dan, Rusta med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.