Hector Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 Tja jag installerade nyss WotlK och när jag kollar på mitt talent träd så ser jag ej de nya talents.. Har nån annan samma problem? står fortfarande kvar på TBC talents tree -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 Tja jag installerade nyss WotlK och när jag kollar på mitt talent träd så ser jag ej de nya talents.. Har nån annan samma problem? står fortfarande kvar på TBC talents tree -.-Menar du samma talents som 3.0.3 eller samma talents som tbc alltså 2.4.3-? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 Konstigt, även om man bara har vanliga WoW ska alla ha samma tallents, dom sista i trädat ska vara 51-point tallents Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 Tja jag installerade nyss WotlK och när jag kollar på mitt talent träd så ser jag ej de nya talents.. Har nån annan samma problem? står fortfarande kvar på TBC talents tree -.-3.0 blev talentsen uppdaterade, du får inte nya talents bara för att du installerade WOTLK. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hector Skrivet 15 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 Aha okej visste ej om det. Tack ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Bah, så man har allså 20 poäng över till andra talent-tree's? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg