Organism Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 Vet inte om någon känner till dom? :) Har inte hört av dom på jätte länge, verkligen. Men sökte lite på youtube och hittade lite låtar. Här är en av dom, någon som kanske lyssnar på dom eller tycker om låten?:) Jag diggar dom ganska mycket, brukar oftast inte att köra sån här musik i högtalarna. :) name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> "> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> " type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 14 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 (redigerat) Kul att någon skriver också, ni kan lika gärna låsa skiten. Redigerat 14 November 2008 av Molesta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 de hade nån låt i NHL 2004 men annars har jag inte lyssnat på dem :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 Tror jag hört ett cover av dem på Smooth Criminal nån gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 15 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 Tror jag hört ett cover av dem på Smooth Criminal nån gång. Den är riktigt skön, ja :) de hade nån låt i NHL 2004 men annars har jag inte lyssnat på dem :P Vilken låt? Om du kommer ihåg? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 hm..minns inte riktigt och har inte lust att starta upp spelet för det lilla ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 Tror jag hört ett cover av dem på Smooth Criminal nån gång.Den är bättre än MJ:s.. Har den på datorn om någon vill ha btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 SS Recognize är det som är med i NHL 2004. Den är riktigt bra. Annars har jag bara hört typ 4 Alien Ant Farm-låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 ja gillar den där remaken dom har gjort på smooth criminal :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 16 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Tror jag hört ett cover av dem på Smooth Criminal nån gång. Den är bättre än MJ:s.. Har den på datorn om någon vill ha btw. Jo visst är den, men dom är inte så himla kända va? SS Recognize är det som är med i NHL 2004. Den är riktigt bra. Annars har jag bara hört typ 4 Alien Ant Farm-låtar. Jag har nog hört den någon gång, kommer inte riktigt ihåg - Youtube nästa!:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.