Gäst jeppedoli Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 Hej! Jag ska köpa en blillig handkontroll till xbox360. Det spelar ingen roll om det är trådlös eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Hej! Jag ska köpa en blillig handkontroll till xbox360. Det spelar ingen roll om det är trådlös eller inte. Googla först innan du drar hit och frågar! Kolla på prisjakten, pricerunner eller torget.se lr nåt. //XzamX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rockboy94 Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 WEbhallen är typ billigast på allting, främst när det gäller spel. Annars kostar en trådlös handkontroll typ 400 överallt, 50 spänn mindre för en med sladd. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Jag lånar din tråd lite. Jag skulle behöva en handkontroll till det gamla xbox, någon som vet var jag kan finna detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 The Moose Postat Idag, 15:37:13 Jag lånar din tråd lite. Jag skulle behöva en handkontroll till det gamla xbox, någon som vet var jag kan finna detta? ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Tro att det finns bara på blocket.se eller trader å sånt! //Husko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Jag lånar din tråd lite. Jag skulle behöva en handkontroll till det gamla xbox, någon som vet var jag kan finna detta? jag vet vart man kan köpa nya microsoft original small kontroller:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 (redigerat) The Moose Postat Idag, 15:37:13 Jag lånar din tråd lite. Jag skulle behöva en handkontroll till det gamla xbox, någon som vet var jag kan finna detta? ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Tro att det finns bara på blocket.se eller trader å sånt! //Husko Ska se efter! Redigerat 17 November 2008 av The Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 The Moose Postat Idag, 15:37:13 Jag lånar din tråd lite. Jag skulle behöva en handkontroll till det gamla xbox, någon som vet var jag kan finna detta? ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Tro att det finns bara på blocket.se eller trader å sånt! //Husko Ska se efter! lol låna hans tråd. Han kanske vill ha den. XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 The Moose Postat Idag, 15:37:13 Jag lånar din tråd lite. Jag skulle behöva en handkontroll till det gamla xbox, någon som vet var jag kan finna detta? ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Tro att det finns bara på blocket.se eller trader å sånt! //Husko Ska se efter! lol låna hans tråd. Han kanske vill ha den. XD Fråga moderatorerna, är nog klokare att låna denna än att göra en helt ny som i princip innehåller samma fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.