Gäst Mangekyoucake Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 Denna nya expansion till WoW har kommit, har ni skaffat den? Vad tycker ni änsålänge? Har ni nån sjutti ni vill dra till åttio ? Diskutera det nya Wow här. Själv är jag bara lvl 45 på min lilla Human Paladin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 Skaffade det igår. Tycker det var sjukt bra gjort av Blizz. Försöker få upp min DK till 70 atm så jag kan dra till Northrend. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 Skaffade det igår. Tycker det var sjukt bra gjort av Blizz. Försöker få upp min DK till 70 atm så jag kan dra till Northrend. Word, men dra till northrend vid 68. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hector Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 Håller också på att få min Death knight till 80 BE male ;)som alltid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 Håller också på att få min Death knight till 80 BE male ;)som alltid BE Male?! :< Ska inte fråga varför =P OnT: Tycker Wotlk är skitbra, kanske tillochmed det bästa blizz gjort. Älskar Dalaran, Howling fjord var skitnajs.. även om Borean Tundra var betydligt sämre/tråkigare än Howling så är det klart godkänt. Blir Dragonblight ikväll, så det återstår att se lite =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 ja det ser riktigt bra ut hittills, har provat nya bgn som är väldigt kul, 73 just nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 Ska oxå få upp min Dk till 80 =/ Men Wotlk är skit nice , förutom 500 Dk's i hellfire som snor ens quest mobs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 Ska oxå få upp min Dk till 80 =/ Men Wotlk är skit nice , förutom 500 Dk's i hellfire som snor ens quest mobs word. ännu jobbigare på pvp serv... du blir dödad hela j*vla tiden. Tauren DK ftw ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 ja det ser riktigt bra ut hittills, har provat nya bgn som är väldigt kul, 73 just nu Kan du beskriva den nya bgn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 Har kört den. Man kör runt med fet steamtonks och ska döda. Inte specielt kul. Har en lvl 59 Tauren Male Death Knight. Northrend är sktikul. Min main, som ska dras till lvl 80 är lvl 72 atm. Aye, det är skitkul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 Fick den på posten i onsdags, är helnöjd so far, lvl 73 atm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZnaxoX Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 Fick den på posten i onsdags, är helnöjd so far, lvl 73 atm Skit najs! Har en DK i 80 än så länge :P Nu återstår min Rogue som änsålänge är i lvl 76 xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg