Sidney Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 Ofta du hunnit bli lvl 80 med en DK och 76 med en rogue. Haru bevis på det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 Fick den på posten i onsdags, är helnöjd so far, lvl 73 atm Skit najs! Har en DK i 80 än så länge :P Nu återstår min Rogue som änsålänge är i lvl 76 xD Och jag har frostmourne :p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 ja det ser riktigt bra ut hittills, har provat nya bgn som är väldigt kul, 73 just nu Kan du beskriva den nya bgn? Det är typ en bas och i början får ally 10 minuter på sig att ta sig in i den, sedan är runda 1 klar så börjas allt om med samma spelare så får horde 10 minuter att ta sig in i den, medans den andra factionen försvarar, ingen aning hur dom räknar ut vilka som vinner xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CriPPi90 Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 ZnaxoX Omöjligt och ha en som e lvl 80 - 76 duvet lvl 70 - 76 e 40 lvls :S och 70 till 80 det är lvl 1 till lvl 70 Försöker levla min Blood elf Den nya classen lvl 74 ^^ Senaste spelat möte jag illidan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 ZnaxoX Omöjligt och ha en som e lvl 80 - 76 duvet lvl 70 - 76 e 40 lvls :S och 70 till 80 det är lvl 1 till lvl 70 Försöker levla min Blood elf Den nya classen lvl 74 ^^ Senaste spelat möte jag illidan 70-80 är lika lätt som 60-70 Senaste spelat möte jag illidan ?:p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Fick den på posten i onsdags, är helnöjd so far, lvl 73 atmI onsdags? O_o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Fick den på posten i onsdags, är helnöjd so far, lvl 73 atmI onsdags? O_o Om man förbokat så får man det oftast tidigare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hector Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Fick den på posten i onsdags, är helnöjd so far, lvl 73 atm Skit najs! Har en DK i 80 än så länge :P Nu återstår min Rogue som änsålänge är i lvl 76 xD Haha du är bra på att ljuga xP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Fick den på posten i onsdags, är helnöjd so far, lvl 73 atm Skit najs! Har en DK i 80 än så länge :P Nu återstår min Rogue som änsålänge är i lvl 76 xD Haha du är bra på att ljuga xP Nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hector Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 (redigerat) Håller också på att få min Death knight till 80 BE male ;)som alltid BE Male?! :< Ska inte fråga varför =P OnT: Tycker Wotlk är skitbra, kanske tillochmed det bästa blizz gjort. Älskar Dalaran, Howling fjord var skitnajs.. även om Borean Tundra var betydligt sämre/tråkigare än Howling så är det klart godkänt. Blir Dragonblight ikväll, så det återstår att se lite =) Om du ej vet vad Blood Elf Male betyder så betyder det Manling Blood Elf allså Manlig karaktär.. ;P Redigerat 16 November 2008 av Hector Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Håller också på att få min Death knight till 80 BE male ;)som alltid BE Male?! :< Ska inte fråga varför =P OnT: Tycker Wotlk är skitbra, kanske tillochmed det bästa blizz gjort. Älskar Dalaran, Howling fjord var skitnajs.. även om Borean Tundra var betydligt sämre/tråkigare än Howling så är det klart godkänt. Blir Dragonblight ikväll, så det återstår att se lite =) Om du ej vet vad Blood Elf Male betyder så betyder det Manling Blood Elf allså Manlig karaktär.. ;P Det var inte riktigt vad han syftade på :p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krook Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Håller också på att få min Death knight till 80 BE male ;)som alltid BE Male?! :< Ska inte fråga varför =P OnT: Tycker Wotlk är skitbra, kanske tillochmed det bästa blizz gjort. Älskar Dalaran, Howling fjord var skitnajs.. även om Borean Tundra var betydligt sämre/tråkigare än Howling så är det klart godkänt. Blir Dragonblight ikväll, så det återstår att se lite =) Om du ej vet vad Blood Elf Male betyder så betyder det Manling Blood Elf allså Manlig karaktär.. ;P han tycker säkert dom är äckliga som flera andra, har du sett hur dom står? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg