360Xbox Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Försök att skratta utan att le, sen ser ni den här filmen då en kille gör de... de ser askul ut :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 hehe lol. jag skrattade inte ens lol xD Jag gav ingen smile heller. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Inte kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 ...Okej. Han ser bara ut som en kille med förstoppning när han gör så.. Själva tanken är ju skittråkig, men det ser en aning roligt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adriano Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Det var ju Lätt jag skrattade inte ett dugg och filmen sög och var tråkig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Killen som låter som en kyckling på droger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LyxeLL Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 den va f*n bäst:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Den var inte rolig, jag kan skratta utan att le. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 Va inte så elaka mot han. Alla har olika humor glöm inte det. Men det var i alla fall inte min humor!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 Va inte så elaka mot han. Alla har olika humor glöm inte det. Men det var i alla fall inte min humor!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 1 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 Va inte så elaka mot han. Alla har olika humor glöm inte det. Men det var i alla fall inte min humor!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det räcker att skriva det en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.