Gäst Jiyu Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Idag blir det Tacos, åt smörgåstårta till frukost :wub: Ska nog slappa hela dagen idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Vaknade precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Jobbar nu <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Lana idag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 (redigerat) Gick upp vid halv 8, hann inte äta frukost utan körde till verkstaden med min bror och och felsökte handbromsen på min bil, visade sig att bromsoket va kasst. jaha bara och åka hem igen. När jag kom hem drack jag lite kaffe med min bror och visade ett par coilovers jag kanske ska köpa. Sedan hjälpte jag hovslagaren att hålla morsans hästar när han skodde dem. Käkade sedan och körde hem till farsan, tog en dusch och satte mig här. tråkigt som fan Redigerat 13 Augusti 2009 av KeyL00ger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 11:30 vaknar 12:00 ringer kompis 12:30 åker till kompis 18:30 kommer hem 19:16 skriver inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 har legat i sängen hela dagen pga sjukdom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 (redigerat) Skola på måndag, = pluggat hela dagen vilket jag kommer att göra hela helgen också. Känns extremt mycket skönare att komma tillbaka efter ett lov när man har läst lite, exempelvist matematik. Så att man inte kommer till lektionen och inser att man glömt bort hur man räknar ekvationer. ;) Redigerat 13 Augusti 2009 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 14 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 ringde typ 7 ggr på min dörr, pallade verkligen inte gå upp och öppna. nån minut senare går min farmor in genom dörren och börjar ropa om någon är där. jag förbannar den som inte låste dörren, får skuldkänslor och går ner för att se vad hon vill. nu lyssnar jag på musik, som är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 14 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 Har dömt ishockeymatch idag. Success. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 14 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 01:00 går och lägger mig någon gång då 06:00 vaknar 06:45 cyklar till jobbet 07:00 börjar jobba 13:30 slutar jobba Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 Igår var jag på Europe på götaplatsen, Grymma! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.