Hoppa till innehåll

Beskriv Er Dag!

The Moose

Rekommendera inlägg

• Svar 508
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gick upp vid halv 8, hann inte äta frukost utan körde till verkstaden med min bror och och felsökte handbromsen på min bil, visade sig att bromsoket va kasst. jaha bara och åka hem igen. När jag kom hem drack jag lite kaffe med min bror och visade ett par coilovers jag kanske ska köpa. Sedan hjälpte jag hovslagaren att hålla morsans hästar när han skodde dem. Käkade sedan och körde hem till farsan, tog en dusch och satte mig här. tråkigt som fan

Redigerat av KeyL00ger
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skola på måndag,

= pluggat hela dagen vilket jag kommer att göra hela helgen också.

Känns extremt mycket skönare att komma tillbaka efter ett lov när man har läst lite, exempelvist matematik.

Så att man inte kommer till lektionen och inser att man glömt bort hur man räknar ekvationer. ;)

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ringde typ 7 ggr på min dörr, pallade verkligen inte gå upp och öppna. nån minut senare går min farmor in genom dörren och börjar ropa om någon är där. jag förbannar den som inte låste dörren, får skuldkänslor och går ner för att se vad hon vill.

nu lyssnar jag på musik, som är bra

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...