HaSsE93 Skrivet 16 November 2008 Rapport Skrivet 16 November 2008 Hej jag undrar fall någon skulle vilja vara "friend" på Xbox live. Adda WTPjHasse isånnafall. (namnet ska bytas). Just nu har jag bara Halo 3.... Mitt GTA 4 gick sönder (fuck DVD:en på xbox360). Jag undrar också fall Rainbow Six Vegas 2 är roligt på xbox360. Citera
DiRtY Skrivet 16 November 2008 Rapport Skrivet 16 November 2008 Hej jag undrar fall någon skulle vilja vara "friend" på Xbox live. Adda WTPjHasse isånnafall. (namnet ska bytas). Just nu har jag bara Halo 3.... Mitt GTA 4 gick sönder (fuck DVD:en på xbox360). Jag undrar också fall Rainbow Six Vegas 2 är roligt på xbox360. vi kunde köra lite halo om mitt j*vla live funkade bara. Citera
HaSsE93 Skrivet 16 November 2008 Författare Rapport Skrivet 16 November 2008 Hej jag undrar fall någon skulle vilja vara "friend" på Xbox live. Adda WTPjHasse isånnafall. (namnet ska bytas). Just nu har jag bara Halo 3.... Mitt GTA 4 gick sönder (fuck DVD:en på xbox360). Jag undrar också fall Rainbow Six Vegas 2 är roligt på xbox360. vi kunde köra lite halo om mitt j*vla live funkade bara. Varför funkar det inte? Citera
DiRtY Skrivet 16 November 2008 Rapport Skrivet 16 November 2008 Hej jag undrar fall någon skulle vilja vara "friend" på Xbox live. Adda WTPjHasse isånnafall. (namnet ska bytas). Just nu har jag bara Halo 3.... Mitt GTA 4 gick sönder (fuck DVD:en på xbox360). Jag undrar också fall Rainbow Six Vegas 2 är roligt på xbox360. vi kunde köra lite halo om mitt j*vla live funkade bara. Varför funkar det inte? kan inte köra med andra fast jag har live guld, men kan ju ladda ner demos och annat från marketplace. Citera
shoobree Skrivet 16 November 2008 Rapport Skrivet 16 November 2008 kan inte köra med andra fast jag har live guld, men kan ju ladda ner demos och annat från marketplace. Hmm skumt att det inte funkar, men du är väl säker att du har guld och inte silver? Adda mig! TwiinX Köpte 360n för nån månad sen och har dom här spelen: FlatOut Ultimate Carnage GTA IV (Tröttnad redan på den) FIFA 09 (Gud vad jag älskar att lira online där) Gears Of War 2 (Underbart spel! Klarade ut nyss med polarn på co-op) Det var allt! //XzamX Citera
SmeK Skrivet 16 November 2008 Rapport Skrivet 16 November 2008 WhiteWolf65 Har en hög med live spel men har inte fixt guld på ett tag Citera
shoobree Skrivet 16 November 2008 Rapport Skrivet 16 November 2008 Underwar, dra å ring till Microsoft? Dom tar ju tid från din guld? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.