Gäst Tutankoopa Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Jag har en Fisk på 20 Pounds Men jag fick bara pengar ELLER Något B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Då måste du ha fått en mindre fisk tidigare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 jag har läst i någon tidning att det fanns 2 Oot kanske inte något rykte men ändå Kanske versioner. Då finns det tre 1.0, 1.1, 1.2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Jag har den Tidningen Då är Sheik På Framsidan Av spelet och håller i en DOLK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Jag har den Tidningen Då är Sheik På Framsidan Av spelet och håller i en DOLK kanske samma tidning som jag har det är links sköld elle nåt på framsidan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 men om man ska kunna få golden scale så måste man väl få över 20? jag fick inte den förens jag fick över 20 :huh: :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 jag har läst i någon tidning att det fanns 2 Oot kanske inte något rykte men ändå Kanske versioner. Då finns det tre 1.0, 1.1, 1.2 Ja N64, NGC(Bonusskivan på TWW) och NGC(Zelda Collector´s Edition) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 men om man ska kunna få golden scale så måste man väl få över 20? jag fick inte den förens jag fick över 20 :huh: :blink: Nej, i3 eller högre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flaky Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 jag vet ett rykte som är sant klara man den där hopp banan som marion heller vad hon hette har gjort på en viss tid så får man en ko i sitt gamla hem som man är i när man startar spelet som liten :) D e sant! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flaky Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 Min kompis har ett kort på sin mobiltelefon när hans kompis å han spelar Oot.Då har hans kompis dubbla svärd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 (redigerat) Då har han fuskat! Man kan inte ha 2 svärd på Oot Redigerat 11 April 2004 av Kanji-Thoridahs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 jag vet ett rykte från början ska man springa runt i sirklar så kommer det en pokemon skit sjukt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg