laynus Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 hej jag läste på fz.se att http://www.datorbutiken.com/ har gått i konkurs är det en bra sida elr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 hej jag läste på fz.se att http://www.datorbutiken.com/ har gått i konkurs är det en bra sida elr?Ja, datorbutiken är(Var) en av de bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 17 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Okej själv har jag alldrig använt E-handel bara skickat min pappa till netonet eller mediamarketXD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Synd för dom.... en tyst minut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Riktigt Synd att dem har gått i konkurs :( :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Dem hade väldigt bra priser, men inte de bästa när de gällde deras lagerstatus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 puh hade tänkt att köpa ett paket där men mina föräldrar vägrar köpa saker på internet^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Hoppas de kommer tillbaks sen igen för det var nämligen där jag skulle köpa min dator senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Hoppas de kommer tillbaks sen igen för det var nämligen där jag skulle köpa min dator senare.Du får blanda från komplett och inet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Fett synd, jag har köpt där en/flera gånger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Puh, tänkte köpa där först. Tur att jag valde Microstore istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Puh, tänkte köpa där först. Tur att jag valde Microstore istället.Som suger monkeyballs, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.