Kuzune Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Jag beställde ett minneskort till min nya mobil därifrån för två veckor sen, och tyckte att leveranstiden var lite väl lång. Och självklart så upptäckte man igår att dem gått i konurs <_< . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lönis Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Okej själv har jag alldrig använt E-handel bara skickat min pappa till netonet eller mediamarketXD Det heter mediamarkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 Okej själv har jag alldrig använt E-handel bara skickat min pappa till netonet eller mediamarketXD Det heter mediamarkt Helt riktigt, de är nämligen tyskar i grunden och är därför dåliga på att komma på svenska namn. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 Jag beställde ett minneskort till min nya mobil därifrån för två veckor sen, och tyckte att leveranstiden var lite väl lång. Och självklart så upptäckte man igår att dem gått i konurs <_< . Fick du pengarna tillbaks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 får se om när ekonomi krisen är över om dom startar upp sidan igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.