KazeN Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 ja så tycker ju en del =] men man borde jämföra lite och inte ha massa fördomar så att säga.. iofs alla får ju säga vad dom tycker men man ska nog överväga fördelar och nackdelar först.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 Ja vet. Tecknade är ju bäst i hela världen. nej, tecknat är så j*vla fult!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 Nej. Vet du att Xbox har framställts av dom som gör tecknade spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 Tur att det inte finns många cel-shadade spel till xbox iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 Men Xbox kontroller e så stora och äckliga! Jag håller med om det ddär med kontrolen på spelen KazeN^! Men det måste vara bra grafik och det är det i tecknade Zelda!! Och du gabi sluta klaga på Nintendo!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X_mister_X Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 nintendo är lungt bäst.och det kommer dom alltid att vara! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 Hehe låter som om vissa är rädda för att nintendo ska ta över :D Nintendo kommer inte att läggas ner och hamna efter!!! In ya dreams!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 man ska spela igenom ett spel innan man kritiserar de <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 nintendo är lungt bäst.och det kommer dom alltid att vara! Inte när jag slår igenom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 Och vad har gabi att säga till sitt försvar?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 Kul domstol..Lite utanför ämnet..Tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gabi Skrivet 14 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 det e fett dålig grafik på mk.dd och jag kan lugnt säga att mariokart på 64:an VAR BÄTTRE!tillsammmans med ett par till spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg