DiRtY Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Tja, hade tänkt att skaffa en ny konsoll efter jul, antingen ett wii eller ps3 (har redan 360) men vet inte riktigt vilket. wii: finns inte så många spel jag gillar, men man rör sig mkt och det verkar kul. ps3: finns bara 1 spel som jag kommer köra, vill ju ha blu-ray, kontrollen är det värsta som finns. Så vilken tycker ni jag ska köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 Kolla på spelutbudet och se vilka spel du helst vill spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 Wii Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 Tja, hade tänkt att skaffa en ny konsoll efter jul, antingen ett wii eller ps3 (har redan 360) men vet inte riktigt vilket. wii: finns inte så många spel jag gillar, men man rör sig mkt och det verkar kul. ps3: finns bara 1 spel som jag kommer köra, vill ju ha blu-ray, kontrollen är det värsta som finns. Så vilken tycker ni jag ska köpa? Wii om du nu redan har 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jeape Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 Ska du mestadels spela själv eller ska du spela med syskon/vänner? Ps3 har bättre online saker, gratis demos, filmer och nästan alla spel har ett onlinemode. Wii är riktigt roligt om man spelar med kompisar/familj, finns dock inte så många spel med online mode (dom som det finns på är det inte mycket folk som spelar), kan inte ladda ner gratis demon och är tråkigt att spela helt själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 Wii är det du ska köpa. Här är spelen som kan spelas online. Mario and Sonic at the Olympic games Mario kart wii SSBB GH3 Det var några jag kom på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 (redigerat) Mario and Sonic at the Olympic Games kan inte spelas online. Redigerat 19 November 2008 av JosJuice Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 Mario and Sonic at the Olympic games kan inte spelas online. Varför finns det då en Wi-fi loga på fodralet då? titta själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 Det går att jämföra rekord på nätet, men man kan inte spela online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jos Skrivet 20 November 2008 Rapport Dela Skrivet 20 November 2008 Köp Wii. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 25 November 2008 Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 Wii! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 Wii lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.