Hoppa till innehåll

Wii Eller Ps3?

DiRtY

Rekommendera inlägg

Tja, hade tänkt att skaffa en ny konsoll efter jul, antingen ett wii eller ps3 (har redan 360) men vet inte riktigt vilket.

wii: finns inte så många spel jag gillar, men man rör sig mkt och det verkar kul.

ps3: finns bara 1 spel som jag kommer köra, vill ju ha blu-ray, kontrollen är det värsta som finns.

Så vilken tycker ni jag ska köpa?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja, hade tänkt att skaffa en ny konsoll efter jul, antingen ett wii eller ps3 (har redan 360) men vet inte riktigt vilket.

wii: finns inte så många spel jag gillar, men man rör sig mkt och det verkar kul.

ps3: finns bara 1 spel som jag kommer köra, vill ju ha blu-ray, kontrollen är det värsta som finns.

Så vilken tycker ni jag ska köpa?

Wii om du nu redan har 360.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska du mestadels spela själv eller ska du spela med syskon/vänner?

Ps3 har bättre online saker, gratis demos, filmer och nästan alla spel har ett onlinemode.

Wii är riktigt roligt om man spelar med kompisar/familj, finns dock inte så många spel med online mode (dom som det finns på är det inte mycket folk som spelar), kan inte ladda ner gratis demon och är tråkigt att spela helt själv

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...