purjo Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Hej jag har spelat ett spel som heter Bugs Life eller något sånt. Man är en liten insekt som går runt på banor och samlar saker. är det någon annan som har spelat det???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 (redigerat) jag har det,fast på ps1! :o vad vill du ha hjälp med? Redigerat 15 April 2004 av Auto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 namnet låter som att typ något buggar!!!!!!!!!!!!!asså typ att de inte funkar hihi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olof the Münch Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 aa tycker så!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Hej jag har spelat ett spel som heter Bugs Life eller något sånt. Man är en liten insekt som går runt på banor och samlar saker. är det någon annan som har spelat det???? Heter det "Ett småkryps liv" på svenska ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 (Broder Kassler @ 30/04-2004 15:01:49) Hej jag har spelat ett spel som heter Bugs Life eller något sånt. Man är en liten insekt som går runt på banor och samlar saker. är det någon annan som har spelat det???? Heter det "Ett småkryps liv" på svenska ? ja! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst siyt Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 spelet har jag haft på svenska trist tycker jag <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 spelet har jag haft på svenska trist tycker jag <_< håller med!!!assrist!!! <_< <_< :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 har kört 2 an det e tråkiare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 har kört 2 an det e tråkiare finns bugs live 2???visste inte men bryr mig ändå inte för det är asstrisst!!! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg