doozer Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 ska köpa ny mus och vill veta vilken mus som den bästa spel musen :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Det finns ingen mus som är bäst. Alla tycker olika. Jag tycker att Logitech G9 är en extremt bra dator mus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Razer Deathadder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Craix Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 IntelliMouse Explorer 3.0 eller Razer Deathadder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 steelseries laser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Intellimouse är ju inte skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Don't judge the Logitech G9 on the look. Judge it with the hand. Jag har den inte själv, men min kusse har. Jag tyckte den SÅG väldigt osjön (bra svenska) ut, men när jag testade den. OJ, OJ, den passar bättre i handen än vad man tror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Någon Razer mus. Alla är härliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
typpe Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Jag använder Intellimouse 3.0 och måste säga att för mig är den allra bäst. Har provat många möss efter att min första 3.0a gick sönder och eftersom jag inte köper begagnade saker till min dator så blev det om att prova sig fram till en bra mus men blev aldrig riktigt nöjd så jag blev överlycklig när MS började tillverka 3.0an igen :) Blev om att beställa hem den fort :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Mx518, köp den, billig och bäst imo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Tycker vanliga standardmusar med kula är skönast. Tror jag är den enda i världen som tycker det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Tycker vanliga standardmusar med kula är skönast. Tror jag är den enda i världen som tycker det.Aaaah, känn dig utmobbad. MuahahahhaaGlömde säga att jag har Logitech MX 518 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.