Mugaga Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 (redigerat) Tja. Jag undrar bara om det är vanligt att få typ en musik orgasm? När jag lyssnar på en låt med ett speciellt sound(Nirvana låtar) så får jag typ en kick 0.o Är det vanligt lr? Redigerat 18 November 2008 av Mugaga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 eeuu.. Har aldrig hört talas om det O.o Sprutar du verkligen? lol. Eller blir det som en adrenalinkick? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 18 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 (redigerat) eeuu.. Har aldrig hört talas om det O.o Sprutar du verkligen? lol. Eller blir det som en adrenalinkick? Nej det sprutar inte <: P.Och ja, det blir mer som en adrenalinkick. Om ni läser det här så skriv "Bleuuuhhrgggomgzroflshietw00tBBQ" Redigerat 18 November 2008 av Mugaga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Säg inte orgasm säg... Musikknark moment of da life Aldrig hänt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Tja. Jag undrar bara om det är vanligt att få typ en musik orgasm? När jag lyssnar på en låt med ett speciellt sound(Nirvana låtar) så får jag typ en kick 0.o Är det vanligt lr? Får anta att du menar typ.. en rysning av välbehag eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 18 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 (redigerat) Tja. Jag undrar bara om det är vanligt att få typ en musik orgasm? När jag lyssnar på en låt med ett speciellt sound(Nirvana låtar) så får jag typ en kick 0.o Är det vanligt lr? Får anta att du menar typ.. en rysning av välbehag eller något. Nja, tyyyp...Sån känsla brukar jag också få ibland, fast det här är annorlunda. Jag typ blir glad/mår bra. Och jag vet att det låter mobbat och så men man känner sig typ cool på nåt sätt. Redigerat 18 November 2008 av Mugaga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Tja. Jag undrar bara om det är vanligt att få typ en musik orgasm? När jag lyssnar på en låt med ett speciellt sound(Nirvana låtar) så får jag typ en kick 0.o Är det vanligt lr? Får anta att du menar typ.. en rysning av välbehag eller något. Nja, tyyyp...Sån känsla brukar jag också få ibland, fast det här är annorlunda. Jag typ blir glad/mår bra. Och jag vet att det låter mobbat och så men man känner sig typ cool på nåt sätt. Samma här. Får kickar av vissa låtar. Bloc Party - Helicopter, uh. Den får jag Adrenalin av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 18 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 (redigerat) Tja. Jag undrar bara om det är vanligt att få typ en musik orgasm? När jag lyssnar på en låt med ett speciellt sound(Nirvana låtar) så får jag typ en kick 0.o Är det vanligt lr? Får anta att du menar typ.. en rysning av välbehag eller något. Nja, tyyyp... Sån känsla brukar jag också få ibland, fast det här är annorlunda. Jag typ blir glad/mår bra. Och jag vet att det låter mobbat och så men man känner sig typ cool på nåt sätt. Samma här. Får kickar av vissa låtar. Bloc Party - Helicopter, uh. Den får jag Adrenalin av. Hehe, jag får också en adrenalin kick av den låten. Speciellt av introt. <: P Redigerat 18 November 2008 av Mugaga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Härlig trance musik kan man få många kickar av :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 Tja. Jag undrar bara om det är vanligt att få typ en musik orgasm? När jag lyssnar på en låt med ett speciellt sound(Nirvana låtar) så får jag typ en kick 0.o Är det vanligt lr? Får anta att du menar typ.. en rysning av välbehag eller något. Nja, tyyyp... Sån känsla brukar jag också få ibland, fast det här är annorlunda. Jag typ blir glad/mår bra. Och jag vet att det låter mobbat och så men man känner sig typ cool på nåt sätt. Samma här. Får kickar av vissa låtar. Bloc Party - Helicopter, uh. Den får jag Adrenalin av. Hehe, jag får också en adrenalin kick av den låten. Speciellt av introt. <: P Ja, jag menar det! Sen finns det en annan. Alien Ant Farm - Movies<3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 (redigerat) Musikorgasm? Nej. Men jag brukar däremot få öronorgasm när jag lyssnar på bra låtar. Iaf så brukar man bli lite kickad av om man lyssnar bra låtar. Redigerat 19 November 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 Euuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuw. Låter kul. Får det aldrig, för upplever aldrig sådan extraordinär musik. Men det hände min musiklärare när vi lyssnade på Mozart eller Bach; Han började stöna och blev supersvettig hahaah x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.