Mugaga Skrivet 19 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 Euuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuw. Låter kul. Får det aldrig, för upplever aldrig sådan extraordinär musik. Men det hände min musiklärare när vi lyssnade på Mozart eller Bach; Han började stöna och blev supersvettig hahaah x) ahahahah lmfao xD hette han Tor-Leif eller ? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 20 November 2008 Rapport Dela Skrivet 20 November 2008 Ahha nu fattar jag. Typ när man lyssnar på den här låten som finns med i Rocky filmerna " Du du du du dää dää däää " så känner man sig a stark. Eller aa som du menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 20 November 2008 Rapport Dela Skrivet 20 November 2008 (redigerat) Adrenalin? http://www.youtube.com/watch?v=YxNoAxb2IrM Redigerat 20 November 2008 av Fality Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 20 November 2008 Rapport Dela Skrivet 20 November 2008 Fått det några gånger. Typ på tåget när jag lyssnade på Välgärningar & Illdåd(Kent) eller när jag såg/hörde Mannen I Den Vita Hatten live(också kent). Sen kan man ju få det av andra band som typ Coldplay, Killers, Queens Of The Stone Age, Nationalteatern, osv... Men för mig funkar Kent bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 21 November 2008 Rapport Dela Skrivet 21 November 2008 Linkin Park - A Cure for the Itch, ryser i kroppen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 typ som eargasm. kan få adrenalinkickar, välbehag, inre kraft, har fått gåshud, suttit på spikar, finns också musik jag uppleft psykadelisk kontakt med, och fått hallucinogener. finns bara ett fåtal låtar jag upplever nån kroppslig förändring varje gång jag lyssnar på. ofta beror det på situationen och mitt psykiska tillstånd redan när jag lyssnar på låten, och om jag trixat med min hjärna eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 (redigerat) . Redigerat 21 Juli 2015 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 lyssnar på musik för det ger välbehag, ibland får jag gåshud av vissa låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.