Hoppa till innehåll

Musikorgasm.

Mugaga

Rekommendera inlägg

Euuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuw.

Låter kul. Får det aldrig, för upplever aldrig sådan extraordinär musik.

Men det hände min musiklärare när vi lyssnade på Mozart eller Bach; Han började stöna och blev supersvettig hahaah x)

ahahahah lmfao xD hette han Tor-Leif eller ? xD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ihabba123

Ahha nu fattar jag. Typ när man lyssnar på den här låten som finns med i Rocky filmerna " Du du du du dää dää däää " så känner man sig a stark. Eller aa som du menade.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fått det några gånger. Typ på tåget när jag lyssnade på Välgärningar & Illdåd(Kent) eller när jag såg/hörde Mannen I Den Vita Hatten live(också kent). Sen kan man ju få det av andra band som typ Coldplay, Killers, Queens Of The Stone Age, Nationalteatern, osv... Men för mig funkar Kent bäst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

typ som eargasm. kan få adrenalinkickar, välbehag, inre kraft, har fått gåshud, suttit på spikar, finns också musik jag uppleft psykadelisk kontakt med, och fått hallucinogener.

finns bara ett fåtal låtar jag upplever nån kroppslig förändring varje gång jag lyssnar på. ofta beror det på situationen och mitt psykiska tillstånd redan när jag lyssnar på låten, och om jag trixat med min hjärna eller inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...