CeZ Skrivet 23 November 2008 Rapport Skrivet 23 November 2008 (redigerat) min är ak:n med deagle. på små banor gillar jag även galil. Du skojar! ;: man skjuter runt som en apa! mindre skada än akn. akn är mycket snabbare. Men alla har sin favorit. Eller inte, Galil skjuter i 675 rpm (Rounds per minute) varav AK'n bara 600 rpm. Och är det något vapen som skjuter runt som en apa så är det AK'n, några få skott är pricksäkra varav resten bara flyr omkring. Galil skjuter resten av magget mycket mer pricksäkert. On topic så gillar jag M4A1 och Bullpup (Steyr AUG) mest. Redigerat 23 November 2008 av Cooliz
Gäst ihabba123 Skrivet 25 November 2008 Rapport Skrivet 25 November 2008 min är ak:n med deagle. på små banor gillar jag även galil. Du skojar! ;: man skjuter runt som en apa! mindre skada än akn. akn är mycket snabbare. Men alla har sin favorit. Eller inte, Galil skjuter i 675 rpm (Rounds per minute) varav AK'n bara 600 rpm. Och är det något vapen som skjuter runt som en apa så är det AK'n, några få skott är pricksäkra varav resten bara flyr omkring. Galil skjuter resten av magget mycket mer pricksäkert. On topic så gillar jag M4A1 och Bullpup (Steyr AUG) mest. Ta mit inlägg som ett skämt.
CeZ Skrivet 25 November 2008 Rapport Skrivet 25 November 2008 Varför vill du att vi ska ta ditt inlägg som ett skämt bara därför att jag tyckte att det du sa inte var sant?
Rekommendera inlägg