CeZ Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 (redigerat) min är ak:n med deagle. på små banor gillar jag även galil. Du skojar! ;: man skjuter runt som en apa! mindre skada än akn. akn är mycket snabbare. Men alla har sin favorit. Eller inte, Galil skjuter i 675 rpm (Rounds per minute) varav AK'n bara 600 rpm. Och är det något vapen som skjuter runt som en apa så är det AK'n, några få skott är pricksäkra varav resten bara flyr omkring. Galil skjuter resten av magget mycket mer pricksäkert. On topic så gillar jag M4A1 och Bullpup (Steyr AUG) mest. Redigerat 23 November 2008 av Cooliz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 25 November 2008 Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 min är ak:n med deagle. på små banor gillar jag även galil. Du skojar! ;: man skjuter runt som en apa! mindre skada än akn. akn är mycket snabbare. Men alla har sin favorit. Eller inte, Galil skjuter i 675 rpm (Rounds per minute) varav AK'n bara 600 rpm. Och är det något vapen som skjuter runt som en apa så är det AK'n, några få skott är pricksäkra varav resten bara flyr omkring. Galil skjuter resten av magget mycket mer pricksäkert. On topic så gillar jag M4A1 och Bullpup (Steyr AUG) mest. Ta mit inlägg som ett skämt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 25 November 2008 Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 Varför vill du att vi ska ta ditt inlägg som ett skämt bara därför att jag tyckte att det du sa inte var sant? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jagekung Skrivet 25 November 2008 Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 Colt ak47 och dgl :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 USP 4 Lajf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 M4A1,USP,Galil och Famas är härliga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Famas ofc :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FAQ Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 AWP:en Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 m4a1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Ny favo awp :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 awp,m4a1,mp5 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 colt ftw!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg