jeng Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 92 (a) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Ca 120 tror jag. Har förresten inte spelat det på 3 år. Samma här, det är ganska tråkigt imo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 jag har 58 sjärnor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 17 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Jag har 118 stjärnor! Jag saknar 15 blåa mynt :( Vilka saknar du då? Då syftar jag på vilka banor du saknar blå mynt på :) Tja jag saknar på alla utom Pinna Park, Pianta Village, Mount Corona och Delfino Plaza. Ett tips kolla walkthroughs på youtube, funkade för mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Jag har 118 stjärnor! Jag saknar 15 blåa mynt :( Vilka saknar du då? Då syftar jag på vilka banor du saknar blå mynt på :) Tja jag saknar på alla utom Pinna Park, Pianta Village, Mount Corona och Delfino Plaza. Ett tips kolla walkthroughs på youtube, funkade för mig! Nej tack, jag gillar inte att fuska mig genom spelet. Jag gillar bara bonusar och annat i spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Jag har 118 stjärnor! Jag saknar 15 blåa mynt :( Vilka saknar du då? Då syftar jag på vilka banor du saknar blå mynt på :) Tja jag saknar på alla utom Pinna Park, Pianta Village, Mount Corona och Delfino Plaza. Ett tips kolla walkthroughs på youtube, funkade för mig! Nej tack, jag gillar inte att fuska mig genom spelet. Jag gillar bara bonusar och annat i spelet. och ändå så sitter du och skriver på en sida som heter fuska.se? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Jag har 118 stjärnor! Jag saknar 15 blåa mynt :( Vilka saknar du då? Då syftar jag på vilka banor du saknar blå mynt på :) Tja jag saknar på alla utom Pinna Park, Pianta Village, Mount Corona och Delfino Plaza. Ett tips kolla walkthroughs på youtube, funkade för mig! Nej tack, jag gillar inte att fuska mig genom spelet. Jag gillar bara bonusar och annat i spelet. och ändå så sitter du och skriver på en sida som heter fuska.se? :) Jag skrev att jag inte gillar att fuska mig till att klara spelet, t ex i Zelda finns det ju mycket annat att göra än att bara klara spelet, man kan ju leta efter alla hjärtbitar och sånt. Jag gillar alltså bara fusk som inte avslöjar hur man löser pussel och gåtor som man måste lösa för att klara spelet, med andra ord bara fusk som avslöjar bonusar som inte behövs, men som kan hjälpa en att klara spelet ändå. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariofan96 Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 hur många blåa mynt finns det i varje bana då? jag saknar 70-nånting. mynt, alltså. shines har jag 112. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 18 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 hur många blåa mynt finns det i varje bana då? jag saknar 70-nånting. mynt, alltså. shines har jag 112. Det finns 30 blå mynt på de banor man kan välja shine, vid delfino plaza finns det 20 och corona mountain finns det 10. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 tror jag har 40-50 st.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg