dragon_66 Skrivet 2 April 2004 Författare Rapport Skrivet 2 April 2004 ja med, hoppas det finns jätte många nya gubbar då :) det finns många fler dom som jag vet kommer att va med är son goku,kid gohan,vegeta,mario och hans gäng så klart :P ,zelda gänget,fox,falco,crystal(på starfox adve..)fox med staven som man får fram och det här e bra sonic,tails och knukles kommer att va med :lol: men det finns många fler
KazeN Skrivet 2 April 2004 Rapport Skrivet 2 April 2004 hur vet du det? du visste väl inte att det kommer ut? Du har säkert kollat på den där fejkbilden med king k rool diddy eggman gorons zoras och sånna :P
dragon_66 Skrivet 2 April 2004 Författare Rapport Skrivet 2 April 2004 hur vet du det? du visste väl inte att det kommer ut? Du har säkert kollat på den där fejkbilden med king k rool diddy eggman gorons zoras och sånna :P vilken fejkbild
KazeN Skrivet 2 April 2004 Rapport Skrivet 2 April 2004 det finns i denna tråd och här länk ->http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=584&st=750
KazeN Skrivet 2 April 2004 Rapport Skrivet 2 April 2004 vad menar du? är det dom du menar eller? det är troligtvis fejk... men det skulle vara grymt om det kom och dom var med!
dragon_66 Skrivet 2 April 2004 Författare Rapport Skrivet 2 April 2004 jag menade att sonic och så skulle va med men det här är ju löljigt
dragon_66 Skrivet 2 April 2004 Författare Rapport Skrivet 2 April 2004 vad menar du? är det dom du menar eller? det är troligtvis fejk... men det skulle vara grymt om det kom och dom var med! ja men det skulle vara skadad att en måne e med :P
KazeN Skrivet 2 April 2004 Rapport Skrivet 2 April 2004 jo.. det finns lite fjantiga.. jag tycker det är onödigt med sånna som spiderman batman och sånt som inte tillhör nintendo.. hade dom tagit bort det månen och four giants så hade det varit ganska coolt om det var så.. gigabowser skulle jag gärna vilja va t.ex. även alla andra såklart då :P
dragon_66 Skrivet 2 April 2004 Författare Rapport Skrivet 2 April 2004 jo.. det finns lite fjantiga.. jag tycker det är onödigt med sånna som spiderman batman och sånt som inte tillhör nintendo.. hade dom tagit bort det månen och four giants så hade det varit ganska coolt om det var så.. gigabowser skulle jag gärna vilja va t.ex. även alla andra såklart då :P det skulle vara lyckan om adapter från golden sun va med :D
KazeN Skrivet 3 April 2004 Rapport Skrivet 3 April 2004 jag vet tyvärr inte vemm det är :P men vi får helt enkelt vänta och se om det kommer ut..
dragon_66 Skrivet 3 April 2004 Författare Rapport Skrivet 3 April 2004 jag vet tyvärr inte vemm det är :P men vi får helt enkelt vänta och se om det kommer ut.. hon som är till höger om slippy e från golden sun
Rekommendera inlägg