bisa Skrivet 21 November 2008 Rapport Dela Skrivet 21 November 2008 (redigerat) Hej jag behöver lite hjälp med Avatar-Legends of the Arena. Jag undrar hur man gör en ny gubbe? För om man klikar på anppasa så kan man inte byta nation. Om man klikar på återställ så raderas min asabra gubbe och alla grejer. Hoppas jag får ett snabt svar hälsningar Bisa. Redigerat 21 November 2008 av bisa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 21 November 2008 Rapport Dela Skrivet 21 November 2008 (redigerat) Det där spelet ser inte så dåligt ut om man bortser från den där grafiken. Pröva att göra ett nytt account så länge (tror spelet är account-baserat har inte kollat) Redigerat 21 November 2008 av MrSnow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Man kan nog inte ha fler gubbar än en förns man kan göra account. Jag behöver hjälp med en sak :o Jag kan bara skicka en attack sen låter det bara dump(errorljud) :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bisa Skrivet 23 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 Du kanske har virus på din dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
barajeppe Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 Det där spelet ser inte så dåligt ut om man bortser från den där grafiken. Pröva att göra ett nytt account så länge (tror spelet är account-baserat har inte kollat) Hur gör man ett account? Skicka en länk :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joeltheduck Skrivet 15 December 2008 Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 Man kan nog inte ha fler gubbar än en förns man kan göra account. Jag behöver hjälp med en sak :o Jag kan bara skicka en attack sen låter det bara dump(errorljud) :o :lol: nej nej du har inte virus. du ska dra dina krafter till den avlånga tamen med 4 rutor ;) (jag gorde samma mistag men sen lärde jag mej) :visslar: men om de fortfarande låter dump (errorljud) DÅ har du virus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
beffert Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 http://www.nick.com/ gör ett acc där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.