Toelpen Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Spela med mig på Argent Down nån? Gjorde en ally inan idag är lvl 5 nu :P. spela med mig det är 10days account men ska fixa det till Real sen adda [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Spela med mig på Argent Down nån? Gjorde en ally inan idag är lvl 5 nu :P. spela med mig det är 10days account men ska fixa det till Real sen adda [email protected] Suck, rolla inte på en RP server och förstör den mer än den redan är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toelpen Skrivet 22 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Om du inte ens fattade var jag menade så tänker jag inte ens ta mig till att förklara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Jag kör på Argent Dawn, men horde. Och precis som Garone sa, rolla inte på en RP server. Din stavning och hur mycket du kan om WoW säger allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 RP = Role Playing, det vill säga rollspel. Man måste leva sig in och alltid stava bra och ha insikt i WoW. Inget personligt mot dig, men är du nybörjare och relativt ung så har du kommit fel. Byt realm, ta en PvP eller PvE ;) Level 5 är inte så mycket ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toelpen Skrivet 23 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 lvl 10 nu :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 grattis! men som dom sa byt till en pvp server ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 lvl 10 nu :P "lvl 10 nu :P" Level med förkorttning och liten bokstav. Ingen punkt och istället en smilie. Seriöst, byt realm, du kommer få många fler kompisar på en PvE eller PvP realm, folk kommer inte gilla dig på Argent Dawn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 lvl 10 nu :P Argent dawn är nog runt eller mer än 80% roleplayers dvs att alla är level 1-10 och går runt med tuxedo gear och snackar nolifez. Du kommer nog ha lite problem att hitta raid/dungeon. grattis! men som dom sa byt till en pvp server ;)Du behöver inte säga det folk har sagt 2 gånger.Han vet att RP inte är för honom, dvs att ingen mer behöver säga det. Men om du ska säga så kan du dra in en vettig anledning varför, kkthnxbai. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 25 November 2008 Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 lvl 10 nu :PArgent dawn är nog runt eller mer än 80% roleplayers dvs att alla är level 1-10 och går runt med tuxedo gearoch snackar nolifez. Du kommer nog ha lite problem att hitta raid/dungeon. Vilket j*vla skitsnack som vanligt från dig. Som vanligt är du ignorant och har bevisat att du inte vet vad du pratar om, du kan inte ett skit om RP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ille Skrivet 25 November 2008 Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 lvl 10 nu :P "lvl 10 nu :P" Level med förkorttning och liten bokstav. Ingen punkt och istället en smilie. Seriöst, byt realm, du kommer få många fler kompisar på en PvE eller PvP realm, folk kommer inte gilla dig på Argent Dawn. Det har du rätt i! Skriv bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg