Gäst Glassgubben Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 (redigerat) För när jag spelade cs på min data så tog det upp hela skärmen och det ska det ju göra, men nu så tar den bara upp ½ skärmen. vad är det för fel? :( Redigerat 22 November 2008 av Glassgubben Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Testa att pilla lite med video inställningarna på cs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Kontrollpanelen -> Utseende -> Bildskärms Upplösning ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 Nej, när cs startar normalt ska ju det ta upp hela skärmen, men mitt cs blir ett litet fönster mitt i skärmen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 Du kanske stängde av fullscreen i settings? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Gå in i cs när du e inne : Gå till Options sen Av kryssa lilla boxen open in a window Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Nu funkar det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg