Ranjo Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 Tjena, jag behöver hjälp med youtube. När jag laddar upp ett klipp så ser det ut så här: Problemet är att det aldrig slutar att ladda... Svara så fort som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 Hur stor är filen? Vad har du för lina? Det kan ta jävligt lång tid ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 Har du mer än 60mb så kan det ta lång tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 hadde också så. ser du längst ner den blå texten som säger. ta mig tillbaka till det vanliga uppladningsverket.. det funka för mig att ta den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 24 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2008 Tack så mycket Fatal1tyPro!!! Nu funkar det! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 24 November 2008 Rapport Dela Skrivet 24 November 2008 Tack så mycket Fatal1tyPro!!! Nu funkar det! :) så lite!tror det är en bug eller ngt det dära med att man kan ladda upp flera filer samtidigt. gillar det äldre sättet där man får se hur långt man har kommit. offtop, vrf har ni anmält hans inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 24 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2008 Ja, vem har anmält mitt inlägg? och varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 24 November 2008 Rapport Dela Skrivet 24 November 2008 Ja, vem har anmält mitt inlägg? och varför?Fel forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 24 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2008 Okej, jag visste inte vilket forum jag skulle ta... Vilket skulle jag tagit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.