Viruz256 Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 Jag har 2 frågor om halo3. 1: Vad är Terminalerna i campaign, och var finns dem? 2: Vad är Meta game? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 1. Kolla på youtube finns många bra videor där dom visar var dom finns. 2. Du samlar poäng genom att döda fiender i campaign. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 24 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2008 1. Kolla på youtube finns många bra videor där dom visar var dom finns. 2. Du samlar poäng genom att döda fiender i campaign. Kan man köra Meta game solo? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 24 November 2008 Rapport Dela Skrivet 24 November 2008 Japp, gå in på Skull-menyn och ändra grejen längst upp till... ja, vad fän det nu är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 25 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 ok, tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 Japp, gå in på Skull-menyn och ändra grejen längst upp till... ja, vad fän det nu är. Man ändrar till free for all :P Kolla min guide står lite tips mm där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 1 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 Japp, gå in på Skull-menyn och ändra grejen längst upp till... ja, vad fän det nu är. Man ändrar till free for all :P Kolla min guide står lite tips mm där. Man brukar ja läsa vad där står där man ska trycka annars... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 Japp, gå in på Skull-menyn och ändra grejen längst upp till... ja, vad fän det nu är. Man ändrar till free for all :P Kolla min guide står lite tips mm där. Man brukar ja läsa vad där står där man ska trycka annars... Nu fattar jag inte riktigt vart du försöker säga. Men det jag menade var att min guide har tips till hur du får tillräckligt med poäng i meta-gaming. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 2 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 Ja men du skrev att man skulle ha den på free for all, och det står ju att man ska ha det på spelet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 Man kan köra meta-gaming på team inställning också -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg